Yo&La+spire Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 I kjedsomhetens navn..... Vogna skal ut. Ikke så trist egentlig, vi bruker ikke vogn og eg liker den ikke heller. Idag var brannvesenet her og sa at den måtte stå ute (vi bor midt i byn) fordi den stenger trappeoppgangen (hø? nei, det gjør den ikke men....). Da kan eg enten la den stå ute til den blir borte av seg selv, eller selge den.... Men hva med voksiposen? Den liker eg! Men hva skal eg med den uten vogna? Lite trolig vi kommer til å bruke så mye vogn til neste barn heller, men kan eg klare å finne noe annet å bruke posen til? Feel free....
Gjest Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Voksiposen kan vel brukes til barnet er ganske stort (3 år eller noe?). Det er jo greit å ha hvis man skal overnatte et kaldt sted (ekte hytte-hytte, telt eller lignende). Dessuten tar den jo ikke så stor plass, og det ER greit å ha pose når det er på det kaldeste hvis man skal ut med vogn.
petite fleur Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Vi lagde snøsofa ute i hagen i påska, og da var det varmt og godt for stumpen og ryggen og sitte på voksiposen ;-)
Yo&La+spire Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Det var lurt det med sovepose....Kansje eg kan bruke den (når eg argumenterer for sambo, hehe) Vi skal jo ikke ut med vogn mer, så der blir den jo ikke brukt (vi skal selge vogna, og ikke kjøpe ny)
mamamaren Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 lillegutt har en reiseseng som ser ut som telt. Den er det kjempegreit å ha voksiposen i. Den er han kjent med, og sover godt i :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå