Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Bare jeg skal bre dynen over han så våkner han.... Og jeg MÅ jo bre dynen på han hvis den har sklidd ned eller han har sparket den av seg. For ikke å snakke om hvis jeg lager den minste lyd når jeg legger meg... Tips? Eller er det rett og slett ikke noe en kan gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Vet ikke hvor gammel han er, men har du mulighet til å legge han på eget rom?? Det kan hjelpe. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Kanskje du kan feste dynen med et håndkle som du legger på tvers, og bretter under madrassen på begge sider. Det fikk i hvert fall vår til å slutte å sparke dynen av seg. I tillegg sover hun mye bedre og kommer seg ikke rundt på magen..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 han er 6 mnd, men vi har desverre ikke eget rom til han. Skal prøve det håndkletrikset, men er litt redd for at han skal få det over ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Kjøp dyneklyper og fest det nederst i dyna og i sprinklene hvis han ligger i sprinkelseng. Da sitter dyna fast og de får ikke sparket den over hodet. Kjøpes i butikker hvor de selger babyutstyr....
Magda73 Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Kjøp ullpysj så trenger du ikke bekymre deg for at han sparker av seg dyna... Mine barn sover alltid uten dyne, eller oppå dyna, men er varme og gode i ullpysjene sine.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 har han alltid gjort det eller er det kun noen ganger? er det hele tiden,altså hele natten? også om dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå