Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Noen andre som har fått babyer som har begynt å surre på kveldene etter vi stilte klokka? Jeg er ikke sikker på om det er det som gjør det da...Han er 3 mnd, har lagt seg kl 20 og sovnet av seg selv hver kveld siden han var 4 uker, og nå plutselig må han holdes til han nesten sover i armene mine. Tar ikke lang tid eller noe, er bare redd det skal bli en uvane! Noen med erfaring fra lignende eller råd\tips?
tiltiderensom Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hei! Dagen etter vi stilte klokka og i går var begge mine små (en på tre år og en på snart 3 mnd) både trötte og skikkelig grinete. Alle våre rutiner skled rett ut, fölte definitivt at minsten ble forstyrret av dette, men det ser ut til at han nå kanskje er på rett spor igjen. Sovnet litt för halv ni. Hadde da fått pupp kl nitten, badet og pupp igjen. Måtte bäre litt og synge noen sanger så han fikk rapa og gulpa, og så var han fornöyd:) Eldste får väre oppe en halv time lenger og hun snorker fornöyd fra sengen sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå