Hønemor ___ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg er oppvokst med hund , og vi familen hadde en rottweiler vi måtte desverre avlive for 1 år siden. vi har ikke hatt hund siden , da jeg begynte på skolen.savnet etter hund er enormt , noe som sambo ikke kan skjønne for han er ikke så veldig opptatt av dette med dyr. så dette er også et diskusjons moment , noen som har opplevd det samme? Men uansett... vi fikk oss en katt i høst som 2 åringen vår plager så masse. så tenker jeg at kanskje det blir slitsomt med en hund nå siden 2 åringen vår er sånn. men så tenker jeg at hvis vi venter nå så kommer det jo en til etterhvert.. må vi vente til den også er 3-4 år da... da blir det jo maaaange år til vi kan få oss hund da. Hva synes dere? og er det noen erfaringer med det å ha hund og barn?
LizzyG Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Her er vi begge oppvokst med hund, så det var ikke noe problem her. Men vi har en liten bortskjemt hundetass som også er verdens største mamasboy, som i tillegg ikke liker unger så var veldig spent på hvordan det gikk når vi fikk babyen vår. Men det har gått over all forventning og de er bestevenner. De koser seg virkelig sammen, og må le når de krangler om leker. De er som virkelige søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå