Labambie Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hører endel venninner bruker denne på sine barn,og barna sovner så godt etterpå.. Men er den trygg? Er litt skeptisk siden det er Natusan da.. Noen erfaringer?
Go`mamma`n... Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Jeg er oxo en av de spm er skeptisk til Natusan. Men jeg bruker faktisk Natusan Bedtime, og er veldig fornøyd -og det er snuppa oxo.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 her i huset bruker vi ikke noe annet enn natusan:) er veldig fornøyde med disse produktene
Spirevipp med go`gutten Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Fikk en prøve på den, men kastet den. Gutten vår fikk utslett i påsken etter å ha brukt en annen badeolje fra Natusan :-(
pelleguri:) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Er det "farlig" å bruke produkter fra Natusan??? I tilfelle har ikke jeg fått med meg det. Jeg begynte å bruke denne oljen i går. Fikk tips om å bruke den i forhold til nattesøvnen.
Tia med 2 ♀ Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Vi har den men her fikk jentungen utslett på hele kroppen av den. Så den ble bare kasta igjen. Ikek trenger vi noe heller for å få ho til å sove da, siden det er en kamp å holde ho våken siste halvtimen før sovetid hver eneste kveld. :-)
Legekjærringa Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 hvis babyen din har veldig ømfintlig hud så unngå produkter med parfyme, selv om det står mild på den. Tror den fikk noen anmerkninger (allergifremkallende eller hormonforstyrrende stoffer) på en test i tv2 hjelper deg?, men kommer ikke inn på siden akkuart nå. Jeg bruker den av og til når huden på sønnen min er fin.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Det er jo bare lukten i bedtimebath som skal virke beroligende og avslappende. Samme som aromaterapi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå