Mayken Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hun har i det siste blir så utrolig tørr på området rundt albuene. (over og under, spesielt over) ser nesten ut som om det holder på å sprekke opp:( hadde en tube med miniderm liggende, men den har gått ut på dato, så nå må jeg ut å kjøpe en ny. Noen anbefalinger?
~Maja Mor~ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Eller Locobase Repair på spesiellt tørre flekker, men ikke bruk denne kremen som fuktighetskrem over hele kroppen, det er den for fet til.
Mayken Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Ja, har vært inne på tanken med å kjøpe A-derma. Har ikke noen erfaring med den fra før, derfor jeg forhører meg litt her inne. Ellers så har jeg faktisk locobase i vesken min, bruker den på hendene mine da jeg blir så tørr når jeg strikker med ullgarn;)
cherry coke Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 A-creme. Helt fantastisk. Bruker den på meg selv også.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Vesla vår ble helt ille på albuene og kroppen og kinnene og vi prøvde det meste uten hell. Men det vi bruker nå funker helt supert. Ceramide body lotion som vi blander med jojoba olje. Begge deler er fra Miranda's skin care. La ut link her på en et annen innlegg til nettbutikken til Miranda's. http://www.mirandashop.com/catalog/index.php?cPath=21&osCsid=387a0a6943a6fdce62d5eb04a46399f8 =) Miranda's er det hvertfall allergi garanti på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå