Gå til innhold

Har dere funnet frem PIN kode for selvangivelsen i morgen da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl 08:00 kan man gå inn på altinn.no for å sjekke skatten!

Jeg ønsker meg selv og alle andre lykke til, jeg får alltid igjen, men spennende hvor mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Hvor finner jeg den? Jeg finner den sikkert om jeg leter da...

Skrevet

Hvor finner man PIN kodene da?

Skrevet

Pin-koden. Den står på skattekortet den eller???

Skrevet

Spennende.. pin kode?? Hvor får man den fra da?? =)

Skrevet

Hvor finner man den PIN koden da? *veeeldig spent*

Skrevet

På skattekortet fra i fjor, eller blir det 2006 tro?

Skrevet

Hvordan vet du at det blir lagt ut imorgen? Gjelder det alle kommuner?

Skrevet

Skattekortet fra i fjor tror jeg ikke jeg har mer jeg.,..

Skrevet

Trodde man fikk nye pin-koder hvert år jeg...? Men det står pin-koder på årets skattekort også, kanskje de kan brukes?

Skrevet

Man kan bruke kodene på årets skattekort og ja

Skrevet

Det er forskjellige muligheter for innlogging, dere ser det når dere velger "LOGG INN".

Skrevet

man vet jo ikke ennå om man får igjen da. Først må faktisk selvangivelsen ses over, få sjekket alle tall og se om skattemyndighetene har fått med seg riktige opplysninger, evt. føye til nye opplysninger. Så er det innleveringsfristen den 30.april. Først i juni er gjerne det tidligste man får vite OM man faktisk får igjen på skatten eller får restskatt, for det er da man ser om skattemyndighetene har godkjent alle tall og endringer som er sendt inn.

Husk at når du sender inn selvangivelsen, så står du faktisk ansvarlig for at alle tall er riktige. Skattemyndighetene sender deg bare tall de tror er de riktige, basert på opplysninger fra arbeidsgiver og tidligere ligninger fra deg. Men det er DU som må sjekke at tallene og opplysningene du får tilsendt, faktisk stemmer.

Skrevet

Signerer finneringenledignick. Jeg har kontroll på hva jeg har tjent og hvor mye jeg har betalt i skatt og er derfor ikke spent på annet enn hvor mange opplysninger skatteetaten har klart å få riktig i år :-D

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Kan man sjekke det på Minside via norge.no og? Er et felt der som heter Skatteoppgjør for lønnstakere ellernoe som er grått.

Skrevet

Mine selvangivelser har alltid stemt, så jeg har alltid fått tilbake det som først er beregnet (pluss renter). Alle vet vel at det er en foreløpig beregning, men jeg tror at for de aller fleste så stemmer det, evt at man får tilbake mer pga reisefradrag og sånt. Jeg er veldig spent og kommer til å logge meg på imorgen! :o)

Skrevet

klarer å vente til jeg får den i posten jeg....

Skrevet

Vel, til meg har den sjelden stemt, da. Tror nok at det kun gjelder de som har "plankekjøringsligning" uten noe ekstra-tillegg som med stor sannsynlighet det stemmer for. Jeg har ingen samlebåndsligning, og må følgelig hvert år gjøre en del korrigeringer,da

Skrevet

Det er godt mulig, vi er begge vanlig kjedelig lønnsmottakere med enkle lån på bolig, lån og studielån. Ikke noe hokus pokus liksom, og da stemmer det alltid.

Skrevet

Da er du langt mer tålmodig enn meg, 2b@rnsmor-28....

:-)

Skrevet

Man kan gå inn på minside.no

Pin kode finnes på skattekortet 2008

Står det noen plass at det ikke kommer inn før 08 i morgen? Har sjekket noen ganger i løpet av dagen sjø.. er så nysgjerrig! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...