dansejentes mamma Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Overlegen som testa sønnen min i dag seier at ho er 98% sikker på at han har ADHD. Når eg spute ho ut seier ho, vel eg kan jo ikkje vere heilt sikker, eg har jo berre testa rundt 1000 barn..... Ho var utrulig flink. Det var med to andre legar som vil spesialisere seg, så ho underviste dei underveis. Veldig pedagogisk. Er egentlig kjempe imponert. Sønnen min testa positivt på alle delane av testen, på alle spørsmåla. Det var så rart, for ting som eg har synte var litt difust og rart berre konstaterte ho med stor autoritet. Eg synes eg har lært masse i dag. Og er egentlig veldig avklart. Letta på en måte. Vanskelig å forklare. Måtte berre fortelle det til nokon.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det er vel sånn at det alltid er bedre å vite enn å ikke vite noe helt sikkert. Og sikkert godt å få den hjelpen som skal til for å gjøre livet litt lettere for dere alle....Lykke til videre!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Alltid godt å få et svar ) Ønsker dere lykke til og håper det blir lettere dager nå når dere vet hva det er.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Så godt at dere fikk ett svar,håper dere får den hjelpen dere trenger nå.Lykke til videre!
frøydis m/ 4 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Lykke til fremover. Det må være godt å ha fått et svar, lettere å få hjelp som passer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå