Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Og jeg begynner å bli så lei nå!:S Hadde en SA forrige måned, så burde vel egentlig ikke regna med at jeg skulle bli gravid igjen så fort, men nå begynner det nesten å haste her! hehe.. Vi gifter oss i juni 09 og har tenkt å ta en pause i prøvinga fram til februar-mars neste år om det ikke skulle klaffe neste måned.. Masse babykilo, amming eller det å være høygravid er ikke det jeg har mest lyst til å ha på bryllupsdagen min.. Høres fryktelig egoistisk ut, men går ut fra at det kanskje er noen fler som har de samme tankene..hehe.. Men ÅRH! Vi vil ha babyyyyyyyy
babyblomsten Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 oi da, ja skjønner tanke gangen din, men jeg hadde gjerne gått gravid da vi skal gifte oss i november dette året.. Vi vil å ha baby..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jao, kan jo godt være vi endrer oppfatning vi også, at vi driter i pausen og bare kjører på, hehe.. Vi får se når neste måned er her:D Leste på profilen din at dere venter på IVF, og jeg håper inderlig at dere snart klarer å få en liten en! Ønsker dere masse lykke til!!
babyblomsten Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Tusen veldig takk.. håper det blir i år.. Men kan innrømme at vi har vurdert å vente med bryllupp til etter at vi har fått barn, men fant ut at det med barn går foran alt... uansett lykke til dere også hva enn dere bestemmer dere for.. klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå