Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg begynner å bli så lei nå!:S

Hadde en SA forrige måned, så burde vel egentlig ikke regna med at jeg skulle bli gravid igjen så fort, men nå begynner det nesten å haste her! hehe..

Vi gifter oss i juni 09 og har tenkt å ta en pause i prøvinga fram til februar-mars neste år om det ikke skulle klaffe neste måned..

Masse babykilo, amming eller det å være høygravid er ikke det jeg har mest lyst til å ha på bryllupsdagen min.. Høres fryktelig egoistisk ut, men går ut fra at det kanskje er noen fler som har de samme tankene..hehe.. Men ÅRH! Vi vil ha babyyyyyyyy :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi da, ja skjønner tanke gangen din, men jeg hadde gjerne gått gravid da vi skal gifte oss i november dette året.. :)

Vi vil å ha baby.. :)

Skrevet

Jao, kan jo godt være vi endrer oppfatning vi også, at vi driter i pausen og bare kjører på, hehe..:) Vi får se når neste måned er her:D

Leste på profilen din at dere venter på IVF, og jeg håper inderlig at dere snart klarer å få en liten en!:D Ønsker dere masse lykke til!!:)

Skrevet

Tusen veldig takk.. :) håper det blir i år.. :)

Men kan innrømme at vi har vurdert å vente med bryllupp til etter at vi har fått barn, men fant ut at det med barn går foran alt... :):) uansett lykke til dere også hva enn dere bestemmer dere for.. :)

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...