lillegull08<3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei.... Lurer på om det er andre her som har fått dilla på blant annet cola?! Leser jo flere steder at man ikke skal drikke mer enn 1liter cola til dagen. Men det hender noen dager at jeg ikke får i meg annet enn cola pga oppkast og dårlig matlyst, bør jeg likevell ikke drikke mer?? (Drikker ikke cola hver dag altså, men ofte i helgen, og som sagt når jeg har dårlige dager) Kan dette være farlig?? Andre som drikker cola??
PiaL Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Koffein kan visst øke faren for spontanabort, det er derfor man skal vøre forsiktg med det. Jeg holder meg av den grunn helt unna cola og kaffe, men drikker en kopp te eller to om dagen. Har du prøvd å drikke farris? Det sprudler mer enn cola, og er faktisk noen dager det eneste jeg får ned. Bland med eplejuice for å få i deg litt næring, det er vanlig ved omgangssyken også!
ajate *høygravid* Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 hei lillegull Jeg har det på samme måte som deg. Og jeg hadde det også slik ved mitt forrige svangerskap. Noen ganger er det ikke annet enn cola som vil bli i magen min. absolutt alt kommer i retur. Alle som ikke er like sjuke vil alltid si at du skal drikke eller spise masse forskjellig. Hvis du har det som meg så hjelper det bare ikke noen dager. Så prøv å ikke ha dårlig samvittighet for at noen dager er slik at det ikke er annet enn cola som duger. Jeg prøver å ta det igjen med å spise sunt og godt når jeg er i form til det. Mitt første barn ble likevel sunt å friskt. - og det skal sies, jeg liker egentlig ikke cola eller brus generelt, men graviditet gjør mange merkelige ting med en
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Venninna mi hadde hyperemesis under begge sine svangerskap, og hun levde på cola light i 9 mnd. Det var det hun trengte for å komme gjennom dagene. Gikk bra med henne ihvertfall (og ungene) og du drikker jo ikke cola hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå