Gå til innhold

14.april


Zikosu og William

Anbefalte innlegg

hvor skal vi denne gangen da??

sleng inn forslag her... :)

ellers er det som alltid fritt frem for alle å komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er luna den i kjelleren??

føler liksom jordbærpikene er utprøvd,de er jo bra,men vil prøve noe nytt hele tiden vettu... :P

 

ser forresten ut til at det skal ordne seg med bilen min nå...hvis den motoren de har på øysand er i bra stand,så er bilen forhåpentligvis på veien i løpet av en uke... :)

og om det går skal jeg på henterunde og plukke opp bilstol,vogn,seng,stellebord osv...begynner å bli småstressa for å få det i hus...må jo få kjøpt inn sengetøy og vasket bagen på vogna også... :S

masse å gjøre,men kommer meg ikke noen vei for å få gjort det...frustrerende... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cafè Luna er i kjelleren ja, litt mørkt der men, veldig grei plass når man har med barnevogn...

 

Krysser fingrene for at motoren og bilen blir i orden for deg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er i gang igjen med å organisere nytt treff skjønner jeg! :-) Nå har jeg kommet til det punktet at jeg ikke bryr meg så mye om HVOR det er, så lenge jeg kommer meg avgårde!!!!! Hehehehehehe! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass nå ja...hehe.... :P

er tilgjengelig til å møtes utenom treff også jeg da,sånn hvis du kjeder deg veldig om dagene....har jo startet på permisjon jeg nå,så har ikke stort å gjøre annet enn å få fikset bilen og så få i orden alt av utstyr til nedkomsten.... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har satt cafe luna jeg nå... :)

bare å melde sin interesse her eller på pm...

får som regel med meg de fleste... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummmm.....Er det bare meg eller ser det ut til at det bare blir færre og færre som melder seg på treff???? :S

I januar/februar var det jo så mange at vi nesten ikke fikk plass til alle....Hva skjer??Går folket mer på spesifiserte treff kanskje??

Vet jo at en del av de som møtte tidligere har født altså,men hva med dere andre??Mange som er sjenerte der ute eller hva??

Bare lurer jeg altså.... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg blir med ja. Hatt endel, eller veldig mye bekkenplager, og et hus i bygging, og vært borte de siste gangene, så det er ikke med vilje altså :rødme:

 

Jeg dropper ikke et treff fordi jeg går på et annet.. Jeg går jo på termintreff i tillegg da. Eller jeg går på alle som kommer i min vei, så fremt jeg kan og får det til så klart.

 

Men count me in

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å møte opp det...

må bare nevne at jeg ikke kan komme selv siden jeg fødte nydelige William idag,en ivrig rakker på 3530g og 50cm...hehe... :)

så nå må jeg vel over på dib... :-/

men fortvil ikke,svikter dere ikke helt her inne enda... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss,skulle bare in å sjekke om det var noen treff og så har du født plutselig?!hehe. litt før termin det ja? Gratulerer så mye, gikk det bra?:)

 

(byttet nick, tidligere Ingen_):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk kjempefint...hadde 6-7cm åpning ved ankomst på føden...var jo utrolig vondt da,siden jeg ikke fikk noe mye epidural ettersom det var såpass sent...de måtte ta vannet mitt og william ble hjulpet ut med kopp...men gleder meg til vi er i form til å komme på treff,må jo vise frem mammas lille øyensten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var vakuum her også, tok litt lengre tid her da men:) og en retur til sykehuset dagen etter hjemkomst..Han har vel en flott kul på hodet?;) går fort bort igjen:) Passe størrelse på lille kar`n da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj:) Gratulere så masse med lille William:)

 

Eg e opptatt i morra.. så dokk må kos dokker på treff da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker så mye...kulen ser faktisk ikke så ille ut...akkurat nå ligger han og sover på magen min...min kjære samboer var tilstede ved min side gjennom hele fødselen,men kan desverre ikke være her med oss inatt for han skulle absolutt hjem og vaske hus og gjøre klart til oss... :)

han er nå bra god da,selv om jeg helst skulle hatt han her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig å komme hjem til strøkent hus da:) Du får nyte tiden fremover så sees vi vel på treff etterhvert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det treff på dere idag eller??

Her er alt bare supert..William bare spiser og sover for det meste..Veldig stille og rolig..Hatt litt besøk idag da,var i utgangspunktet inntilt på å ikke ha noe særlig besøk,men ettersom formen er så fin og Raymond ikke er her så er det godt med selskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...