<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 http://www.rosaogridderen.no/?page=product&id=2377 har tenkt og kjøpe den,men lurer på om noen av dere har prøvd den og er fornøyd med den??
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hm har ikke vært borti den desverre, men var fin da
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 ja jeg synes den er kjempefin og det er jo så mangen vårdresser som er så fiiine og nå tror jeg at jeg har klart og bestemme meg hva for en jeg skal kjøpe.hehe men bare vent , i morgen har jeg sikkert funnet en annen som jeg liker bedre...typisk meg!!hehe klarer aldri bestemme meg
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Eg har kjøpt den dressen i brunt! Var i utgangspunktet litt skeptisk da den virket så tynn og porøs på en måte. Men da dama i butikken lovet meg pengene tilbake om eg ikke var fornøyd tok eg sjansen. Sønnen henners på to år hadde hatt en make i fjor. De hadde fått veldig gode tilbakemeldinger fra barnehagen. Som du ser står det regndress, så den er litt tynnere enn vanlige vårdresser, men ikke så "klamme" som en vanlig regndress. VI har allerede begynt å bruke dressen nå med ullfleece under. Og jenta mi stortrives i den. Siden den er så tynn og myk er det utrolig god å bevege seg i. Så så langt er eg veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå