Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en 3 mnd gammel gutt, han er en del våken,men problemet når han er våken er at han må bli kost med eller holdt hele tiden,hvis jeg legger han ned så ill skriker han og blir helt rød i fjeset når han skriker. jeg blir helt sliten av at han er så mye våken og må ha oppmerksomhet hele tiden...hva kan jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager å si det, men du får nok bare være tålmodig. Vi hadde det også sånn, men da tuppa ble 4-5mnd gammel hjalp det for da begynte hun så smått å kunne leke og holde ting, de oppdager masse nytt og kan ligge lengre perioder helt alene. Tror med andre ord at det ikke finnes så mange gode råd å gi.

Skrevet

Uff ja , det er slitsomt.

Mini var sånn han også .

Ble bedre rundt 4-5mnd.

Hang in there:)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen frå då "storesøster"var baby.Eg syntes det var veldig travelt at ho aldri kunne ligge på et teppe på gulvet medan eg feks laga middag eller andre ting. Hadde veninder som hadde baby i same alder som låg på teppet sitt og pludra og kika på sine egne hender ol lenge før dei kunna halde leiker ol sjølv. Eg hadde henne alltid i hendene, og på kvleden var det også vanskeleg å få henne til å legge seg.

Etter tips frå ei veninde tok eg med meg babyen til kiropraktor, ho var då 3 mnd. Det viste seg at ho hadde ei låsning i korsryggen som gjorde at det var vondt for henne å ligge flatt.. Gjett om eg fekk dårleg samvit då!!! Men kor eg kunne vite det, eg var førstegangsmor......

Dersom ikkje noko anna hjelper, så hadde eg forsøkt ein kiropraktor, spør då etter ein som er vandt med å behandle barn. Dersom han/ho ikkje finn låsningar eller anna, so gjer dei ingenting. Dessutan får ikkje babyar/barn same røffe behandling som vaksne. Dei har ein heilt anna måte å behandle dei på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...