Lillemy29 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nå har jeg mistet håpet altså. Idag er akkurat en uke siden EL test var positiv. Hadde jo så mye sex vi orket rundt disse dagene.. Idag har jeg tatt en Cb gravi test med morgen urin som var totalt negativ. Har heller ingen "ordentlige" symptomer på noe. Skulle gitt mye for å klare å være avslappet og bare "glemme" testing og leting etter symptomer osv. Det er vel rundt 6-7 dpo nå, så NOE burde jeg vel kjent..? Dette her orker jeg bare ikke i lengden altså. Men fy søren så skuffa og oppgitt man blir enten man vil eller ikke... Et lite sukk fra meg...:-)
Bella Swan Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Er ikke det egentlig litt tidelig å teste? Ikke gi opp!!
tussemor5 Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Heisann!!!!!!!! Mange kjenner ikke antydning til at de er gravid før både 1 og 2 måneder etter at de ble gravid, kanskje du er en av de heldige???? Anbefaler ikke de som lager testene at du skal vente 14 dager etter evt el før du tar test??? Mener at det er noe med at da er d' høyere hcg i urinen el noe...da jeg var gravid tok jeg test ca 1 uke etter at jeg mente at jeg var gravid og fikk negativt svar, men jeg følte på meg at det ikke var riktig, så etter 14 dager tok jeg en ny en som var positiv og jeg skal love deg at etter det merket jeg godt at jeg var gravid;)
Lillemy29 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Joda, det er kanskje litt tidelig å teste. Men har liksom de "vanlige" begynnende småømme brystene som jeg gjerne får litt før mensen likvel. men jeg vet jo ingenting enda da. Sant det. Har bestilt en drøss med tester på billig test no, så når jeg får de så finner jeg nok ut av det enten ved at testene blir positive eller at mensen kommer..Skal i iallefall ha nok av tester når jeg får de, for flere perioder fremover... takk for svar:-)
HH72 Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Ca 1 uke etter EL er et eventuelt embryo i ferd med å feste seg i livmora. Først da begynner man å produsere HCG, som er det hormonet man tester seg for og som gir de fleste av symptomene. Så det er vel litt tidlig både å kjenne symptomer og få positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå