*gullungen med okt spire* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 huff for en grusom meldig dere har sikkert lest om det den jenta som datt ned i møkka kjelleren...jeg er helt i sjokk jeg....skjønner det liksom ikke...29 år liksom...hva er det da..en må passe godt på livet sitt ser det ut som en lever kunn en gang..men det er så tragisk..
Nagilimia Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Huff, ja livet er veldig skjørt... Håper det går bra med deg for deg?!
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Off.. Ja, det er tragisk!!! Har ikke ord jeg!! :-( Så ufattelig trist for deg!! :-( Håper du har noen rundt deg du kan prate med i denne vanskelige tid!!
Dojamor Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Hei! Tragisk! :-( Jeg sender deg varme tanker, og håper du har noen å snakke med i denne stunden. Vet dette høres rart ut...men kan jeg få lov til å spørre hva hun het? Trenger bare fornavn. Jeg kjenner ei som driver med hest i Lunde, og er så redd for at det skal være henne. Har prøvd å sende sms i dag, men ikke fått svar... *god klem*
Dojamor Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Da er det ikke henne... Men takk for at du ville fortelle meg:-) Sender atter en gang en god klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå