Gå til innhold

må vi mammaene på 6 ukerskontroll?:

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff er ikke keen på fast legen skal undersøke meg...eller prater man bare om prevansjon....hvis man trenger det da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en fordel å bli undersøkt, for å se om alt er som det skal være etter fødsel. Man prater gjerne om prevansjon i tillegg. Kanskje du kan få bli undersøkt av en annen lege, eller kanskje jordmor kan gjøre det?

Hør med legen om hun/han mener det er nødvendig med en sånn type undersøkerlse, i ditt tilfelle. Lykke til!

Skrevet

Om du ikke vil til fastlegen din,så kan du vel dra til gyn. eller? Kjenner jeg gruer meg selv!

Skrevet

jag har inte varit på kontroll, och det är snart 5 mån sedan jag fött.... men nu ska jag på tirsag da:) trenger prevension:)

Skrevet

Jeg har ikke vært til etterkontroll, og det er snart 6 mnd siden fødsel. Kanskje det hadde vært litt lurt å sjekket hvis de revnet mye under fødsel, sånn at de kan se det har grodd som det skal. Jeg liker heller ikke disse kontrollene, men går jo hvis jeg MÅ.

Skrevet

Jeg var ikke på 6 ukers kontroll. Trengte ikke det siden jeg ikke revnet eller noe. Alt var bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...