Bella Swan Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Og når i svangerskapet tester man negativt igjen?
flypapir Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Vet bare at man kan få positiv test opp til 6 uker etter en sa....
bomsa Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 ei anna her inne testa positivt 5 uker etterpå og hun ble sendt på gu....
Giinaღ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg testet positivt i 8-9 uker, så det varierer VELDIG....
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Da jeg hadde en MA i fjor, så tok jeg hcg prøver hos legen hver uke, og etter 8 uker var hcg nede på normalen. Så dette er nok forskjell fra person til person..
Gravid gitt :) Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Veit ikke hvor lenge man har hcg i blodet, men tror det varierer fra person til person. Jeg tok en test 10 dager etter SA for å se om det var noe av hormonet igjen. Den var negativ for meg da, så jeg regner med at min hcg gikk fort ned.
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Ja, tror nok dette varierer veldig. Jeg måtte til slutt til utskrapning ca 6 uker etter SA. Og ca.en uke etter utskrapningen var hcg nede i 11.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Måler de hcg enkelt hos legen? Eller må det sendes inn til no lab ellerno?
*min lille sin!* Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 du går til luka hos legen å sier , jeg vil ta en hcg blodprøve , så sier di som regelt, gå å sett deg så kommer vi å henter deg... det har iallefall sagt til meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå