Momlegåsegg Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Og har nå mistet troen på at dette skal gå bra. Føler på meg at jeg har blitt gravid utenfor livmoren, siden jeg nå har disse smertene. Litt dunkende smerte på høyre siden. Ikke behagelig i det hele tatt. Har lest litt om det på nettet nå, men der skrives det at det ofte er blødninger med inn i bilde. Og det har jeg ikke, .Sukk.Er fire uker på vei. Er skikkelig lei meg og trist nå.. Noen som har hatt det sånn? Klem fra triste meg.
Nagilimia Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hender jeg får sånn kjempe strekk i høyre lyske innimellom, men er i motsetning til deg ved godt mot. For jeg har hørt at det er bare disse"båndene" som strekker på seg. Det går nok bra!!!!
Momlegåsegg Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Takk Neptunia, det var akkurat det jeg trengte å høre nå. Selv om jeg fortsatt er litt i tvil. Men det var godt å høre alikevel.Huff, dette er ille. Blir sliten av å gå rundt å tenke sånn hele tiden.. Men du sier du har sånne strekk bare.. som varer kort tid eller? Jeg har sånn dunking jeg da.. og det har holdt på lenge nå..æsj og æsj...ååååå blir sprø jeg!!!
Nina_J Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Hei! Det er det samme med meg, men jeg har det i venstre lysk. Jeg tar dette også som gode tegn på at ting er som de skal! Både leddbånd, sener og livmor strekker seg mye, så det er helt normalt.
Momlegåsegg Skrevet 3. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2008 Så godt å høre.. Har ikke så vondt i dag. Begynner faktisk å gå bort så da har jeg roa meg litt ned.. hehe.. huff, det er ikke bare bare å gå gravid.. Begymra for den minste ting vettu..
frøet76 Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Jeg hadde det slik i begynnelsen. det var faktisk de første symptomene jeg hadde, og så leste jeg deretter at det kunne være et graviditetssymptom. Mener at det er det gule legemet i eggstokken på den siden man har stikkinger, som produserer progestoron for å opprettholde graviditeten. Etter at morkaken er ferdigdannet, har det gule legemet gjort jobben sin og slutter med hormonproduksjonen. Da overtar altså morkaken hormonproduksjonen. Også jeg var litt engstelig for graviditet utenfor livmoren, men da har jeg lest at man ikke får vondt i eggstokken før i uke 7. Og da er det VOLDSOMME smerter man kjenner, pluss blødninger (innvendige), og du er jo ikke kommet så langt ennå... Man kan også kjenne strekninger- og stikkinger seinere, det er livmoren/ de båndene som holder livmoren på plass, som klargjør seg til å vokse.
Musseknapp Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Hei på deg :-) Ikke vær lei dag! Det trenger ikke å bety at noe er galt selv om du har smerter. Jeg kjente de samme smertene både på høyre og venstre side i forrige svangerskap, og kjenner det denne gangen også. (Er i 6.uke) Det er mest sannsynlig smerter i forbindelse med at ligamentbåndene strekker seg når livmoren sakte utvider seg. Er helt normalt og helt ufarlig, men ikke noe behagelig, nei! Lykke til videre. Håper alt går bra med deg og den lille spiren din!
LilleT + 08 gutt & juni 11gutt Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Har også sånne smerter....hadde ikke forventet å ha så vondt. Men det er jo logisk i og med at det skal bli plass til en liten person inni der etterhvert som han/hun vokser..... Vi får holde sammen i tiden framover
Momlegåsegg Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Så utrolig deilig å høre flere som har hatt det sånn. JEg har ikke hatt vondt i dag.. Mere mensenmurringer bare..Så da fikk jeg roa meg litt ned.. hehe.. Ja vi får holde sammen framover..Morro det.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå