*mamma*til*markus* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg har "Sangenic" bleiebøtte og liker bøtta godt.. Men det koster jo 199kr for nye poser:( Syns det er alt for dyrt selv om jeg liker bøtta godt.. Jeg bytter poser ca hver 3-4 uke, men syns det er ufattelig dyrt for det.. Er det andre poser man kan bruke til bleiebøtta?' Har dere forslag til andre metoder enn bleiebøtte?? Jeg har desverre ikke mulighet til å gå ut med hver eneste bleie:) Hva syns dere om bleiebøtta???
Labambie Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Synes selv bleiebøtta var en dårlig patent... For det første er den for lav,og for det andre er det leit når man skal putte oppi en full og fin bæsjebleie,da tyter det alle veier.. Vår står bare til pynt,også har vi kjøpt bikkjeposer på butikken som bleiene går i.. Bare å knyte igjen og kaste i vanlige søpla.
*mamma*til*markus* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Ok, men lukter det ikke veldig hvis du ikke går ut med de med en gang da? Jeg har egen bleiekasse ute, så må kaste bleier for seg selv. Men hvis det ikke stinker i hele huset så?
Labambie Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Nei,hundeposen er heeeelt tett når den blir knytt og lukter mye mindre enn noe annet... Vi har heller ikke mulighet til å gå ut med hver bleie så hundeposene funker veldig bra!
silje-Thea 010108;) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 angelcare sin er suuuper. og gratis i reflex sine butikker 249 for 3 pk md refill bare...
loveandmarriage Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med bleiebøtta mi. Har ikke den samme som deg riktignok. (Angelcare heter min tror jeg) Men jeg er helt enig i at refill posene er dyre. Sånn vi har gjort det her, er å kun ta bæsjebleiene i bleiebøtta, også har jeg en vanlig søppeldunk ved siden av, som brukes til tissebleier og annet søppel fra badet. På den måten slipper jeg lukt, for bleiebøtta er jo tett, slipper å løpe ut med hver bæsjebleie med en gang, og slipper og kjøpe refill så ofte:)
twoboys & a girl Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Har å angelcare, kjempe fornøyd med den. Bruker å kun kaste bæsjebleier i den.
*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 det var ikke dumt altså!! HAr tenkt det ofte selv.....å bare kaste bæsjebleiene oppi! hihi ekke så lett
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 har også fått tak i den gratis bleiebøtta fra Angelcare (hvis den ikke hadde vært gratis, hadde jeg ikke fått tak i bleiebøtte i det hele tatt, må jeg innrømme. For synes egentlig at det er noe stort tull). Men når det er sagt, så er den ganske kjekk likevel, da. He-he. Nå slipper vi å bruke brødposer til bæsjebleiene. Nå hiver vi bæsjebleiene i bleiebøtta, og vanlige tissebleier i en vanlig søppelbøtte med lokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå