Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har den siste tiden vært plaget med fryktelig halsbrann og sure oppstøt. Får det mest på kvelden uansett hva jeg spiser og ikke spiser, og det er vanskelig og bli kvitt den, før har det hjulpet og drikke melk, spise mandler og/eller ta gravison halsbrann tabletter, men nå helper ikke det heller. Til tider er det så ille at jeg bare må gå og spy, og enda da helper det en kort periode... Flere som har det sånn?? Og hva kan eg gjøre for og bli kvitt det?? Kan liksom ikke slutte og spise heller.... Er forresten 27 + 1 uke i dag...
A og G Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 har ikke det så ille som deg, men får det ofte om kvelden når jeg legger meg ned. da bruker jeg ta en kalsium tyggetablett, og så forsvinner det nesten med en gang. Du kunne jo prøvd det, men er jo ikke sikkert det fungerer noe særlig på deg når ikke halsbrann tabletter fungerer. kanskje du bør snakke med legen om det så du får noen gode råd der? eller kanskje jordmor vet noe?
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Ja, vurderer og kontakte legen min i morgen, for det er nesten uholdbart nå.. Skulle ikke tro at det skal være så ille..... Huff, slitsomt...
snaijka Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 be legen om Losec, den nøytraliserer syren, noe som gaviscon ikke gjør ( den legger seg jo bare som et lokk). Ellers kan du prøve små ispinner med vaniljeis... de hjelper meg da
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar, skal ringe kl 8 i morgen tidlig, i håp om og få en time iløpet av dagen i morgen, slik at jeg slipper dette helvete flere kvelder og netter framover...
Lurvehette Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Slike "heart" drops, hjelper faktisk svært mye. Du finner de i godterihyllene:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2008 Frister egentlig ikke med godis når jeg har det sånn, ihvertfall så lenge det ikke er noe annet som helper.... Men tusen takk for svar:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2008 Da har jeg vært hos legen i dag, og det var ikke særlig til hjelp... Får nesten bedre svar her inne enn hos legen jeg var hos i dag... (Turnuslege) Hun kunne ikke gi meg noe på resept for og lindre halsbrannen, men jeg fikk beskjed om og bare spise Gravicon og prøve det jeg allerde har prøvd før... Så da får jeg vel bare leve med halsbrannen da... Men fikk da høre hjertelyd i dag da, og det er like herlig hver gang... Skjønt jeg var aldri redd for at det var noe galt med babyen for hu kjenner jeg at det er liv i hele tiden:)
It's all about me Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Selv om du ikke har lyst på godis så prøv å la to Lovehearts smelte på tunga. Det hjelper utrolig bra og det eneste jeg tyr til. Test det!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. april 2008 Ok, skal gi det ett forsøk da, så får vi se:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 hej! samme problem her.. prøv å spis banan.. d smører øsofagus, og hjelper kanskje deg som meg!
Zikosu og William Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 bruk link 1100mg tyggetabletter eller titralac istedet for gaviscon,det funker bedre... ellers er det en ide å holde seg unna kaffe,cola og søtsaker som ikke bruser (salt lakris er grusomt...) melk,vaniljestang/-is og sitronvann (!) funker også... er mye plaget med dette selv,men har bare en måneds tid igjen nå,så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå