svansen Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 prøver her isteden jeg.. etter ul i uke 18 ser det ut som det kanskje kan bli litt komplikasjoner i svangerskapet. skal til legen neste uke for å høre har mest sannsynnelig en hjerteformet livmor.. fødte et par uker før tia i forige svangerskap, pga lite fostervann, men hvet ikke om dette var pga dette.. så lurte på om den lille kommer en del før tida? har termin 31 august.. ser du noen andre komplikasjoner.? blir det setefødsel.? takk f 120685.
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg føler tristhet rundt deg.. helt klart at du ikke ønsker å ha det slik.. hvem ville vel det? kan godt hende det kommer noen komplikasjoner ja... men trur det lar seg ordne Lykke til
svansen Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 kanskje det bare er dagshumøret mitt som får deg til å tro det.. er bare så sliten, lei og uopplagt i dag.. er nok en del bekymret for den lille men tror egentlig at det skal gå bra men foruten noen komplikasjoner, ser du om den lille blir født før termin, evt når?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå