Gå til innhold

Hvorfor er vi så dumme....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en gravitest igår, selv om jeg ikke har ikm før helga en gang.. selvfølgelig negativ, som jeg visste fra før.. men allikevel klarte jeg ikke la vær å teste.. den enslige streken er som et slag i tryne, så jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å teste så tidlig.. mister lissom motet når jeg ser den, er så lei av å få neg gravitest...... bortkasta penger også.. argh! flere som er like? ?

nå skal jeg på trening, krønsj, for å få ut litt frustrasjon....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jada.... hehe....det du skriver er som å høre meg selv.... huff.....

Skrevet

jeg er helt lik. dette er min første pp men jeg er allerede helt gal.. måtte teste i går kveld. det var en eller to dager før ikm og sent på kvelden. selvfølgelig er testen negativ da.

før jeg og samboer begynte å prøve så jeg litt på bligravid forumet uten å skrive så masse. og da skjønte jeg ikke hvorfor så mange testet før ikm. hvorfor ikke bare vente til mensen ikke kommer tenkte jeg, men det er lettere sagt enn gjort for å si det sånn. jeg klarer det ikke. det er så ulidelig spennende. hehe. håper jeg blir gravid fort så slipper jeg å bruke så masse penger på tester=)

Skrevet

Jeg er like dum..har testa to ganger og IKM på mandag! (billigstrimmel)!! negativ seff..

Skrevet

Ja, det er altså helt håpløst det der testeoppplegget. Man skulle nesten ikke fått tak i testene så lett. Er jo blitt missbruker. :-)Både av EL tester (og jeghar da aldri hatt noe problemer med å vite når el er...) og gravi tester. Det er jo helt på tryne..Jeg er da en oppegående, voksen person som skjønner litt gangen i dette her, men enda tester jeg en uke før tida.... Hva gir du meg....?

Skrevet

Samme her...

Jeg har IKM i dag, og testet med en gang jeg stod opp. Negativ. 1pp og rett etter p-pille slutt, men likevel.. Flere enn meg som stikker innom toalettet ALT for ofte for å sjekke...? Hehe..

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din. Man blir så ufattelig utålmodig! Hele livet dreier seg bare om el, slim, symptomer, testing, IKM mm. Slitsomt faktisk.

Jeg har ikke peiling på min el eller IKM etter Sa, men testet allikevel i dag tidlig. Vet at det er aaaalllllltttt for tidlig (testen var selvfølgelig negativ). Man blir så påvirket her inne. :)

Lykke til- ikke gi opp! Vi må støtte hverandre

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen. Har ikke planlagt å bli gravid ennu, men var uforsiktig i påsken uten å tenke noe videre over det. Så i forrige uke var jeg konstant kvalm i fire dager - jeg vet det er veldig tidlig, hvis det er noe, men noen sier de erkvalme helt fra starten av, og kvalmhet er ikke noe jeg driver med veldig ofte. Spesielt ikke så mye. Kvalmen stoppet med noen timer kraftige magesmerter i helgen, og da tenkte jeg at hvis det har vært noe i utgangspunktet er det sikkert borte uansett. Men så har det skjedd noen småting denne uken også - av og til er jeg kvalm (selv om jeg er redd for at det er innbildning), jeg som alltid er full av energi er plutselig kjempetrett kl.21...også er det selvfølgelig disse testene jeg tar som jeg vet uansett ikke kommer til å vise noe neste uke.

Det som er så rart er hvordan vi aldri ville planlagt dette nå, men nå som vi er usikre på hva som skjer, har vi funnet ut at vi begge håper veldig på positivt resultat.

Huff... Lykke til til dere andre testmisbrukere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...