Gå til innhold

Navnet til Aaron ble avslått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk ikke hete Maximillus.. De gikk med på Maximillan men det ville jeg ikke.. så nå heter han bare Aaron Emilian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det. Folkeregisteret kan sikkert være litt vanskelige. Men har hørt de har godtatt verre navn for å si det sånn....

Skrevet

Hva var det han egentlig skulle hete?

Skrevet

Heldigvis (!) for Aaron at Maximillus ble avslått. Forferdelig navn, beklager utrykket.. Hva skal man med tre så spesielle navn? Aaron Emilian er nok i massevis.

Skrevet

Heldigvis!?

Det finnes folk som heter Morten og Kasper men Maximillus, DER går grensa !? Spesielt..

Vi ville ha tre navn fordi vi likte alle navnene, det siste var for å hedre en gammel venn.

Skrevet

Fint for han, så slipper han å bi mobbeoffer...

Sorry, men synes ikke noen av de navnene var noe fine....men men, hedigvis har man forskjellig smak :) Hadde vært dumt om alle skulle hete det samme :)

Skrevet

Aaron er kjempe fint. Sønnen min heter det men kun med en a : )

Skrevet

Jøss, hvorfor godtok de ikke det?? Folk får lov til å kalle ungene sine for Dinosaur, men Maximillus fikk dere ikke lov å bruke!?!?!?

Syns det var et tøft navn jeg da, Aaron og Emilian er fin-fine navn :)

Skrevet

Jeg likte også de navnene! Fine var de!

Ja hvorfor ble de avslått? Hvordan er reglene på det punktet?

Skrevet

Hvis du vil han skal hete Maximillus, så kan du klage vet du. Se på begrunnelsen, kan du finne noen som heter det etc.

Jeg synes Maximillus var kult jeg. Liker spesielle navn.

Fant senest i dag noen spesielle: Milius (ikke så mye annerledes enn .....millus, Anselmus Hilarius, Otilus, Arnoldus.

Hva i all verden var begrunnelsen for å nekte Maximillus?

En ting at noen ikke liker det, men noe annet er å nekte folk å bruke det.

Skrevet

hmm, rart! er jo mange RARE navn som blir godtatt jo!

synes ihvertfall Maximillian var et kjempefint navn! har sansen for litt spesielle, skjeldne navn!

Skrevet

Hedre en gammel venn-en venn fra romertiden? =D Sorry, dårlig humor i dag. Syns Aaron Emilian var pengere uten Maximillus! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...