Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om det går an å bestille en time hos nav? slik at man kan få info om hvordan man fyller ut diverse permisjonspapirer osv osv? eller må man bare hente disse, og gå hjem å finne ut av alt selv??

Når skal mennene deres ha pappaperm forresten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro du skal kunne få tid, ja, men det er kanskje forskjellig fra kontor til kontor? Hva med å ringe ditt NAV og og spørre?

Skrevet

Her i Trondheim kan man bare møte opp og trekke kølapp...men kanskje lurere å bestille time for å være sikret å treffe på en som har greie på foreldrepermisjon.

Skrevet

Hvis du henter papiere, eller printer de fra nav.no som er det enkleste, så kan du jo bare ringe dit. Selv ringte jeg 4 ganger for å forstå hvordan jeg skulle fylle ut alt. (dvs det var mye som ikke trengte å fylles ut enda også, bla det om ferie). Alle gangene var de like hyggelige og hjelpsomme. Du snakker jo med forskjellige folk uansett, så ingen merker om du spør om det samme flere ganger :)

Skrevet

JEg begymte å fylle ut og ringte litt frem og tilbake med lønningskontoret på jobb. Vi passet ikke helt inn i skjemaet og når alle opplysninger var hentet inn, gikk jeg ned på NAV, trakk en kølapp og fikk hjelp av en hyggelig dame på NAV trygd som også kopierte dokumentasjonen min.

Regner med det er riktig utfyllt nå...

Skrevet

Jeg også bare dro dit, trakk kø lapp og fikk hjelp med en gang. Tok 15 min så var alt ordnet. Veldig greit:)

Skrevet

NAV vil si trygd ihvertfall,og her i fredrikstad tar dette usannsynelig lang tid...Fikk beskjed om at det kunne ta opp til 3 måneder før jeg fikk engangsstøtten,så om du skal søke på permisjonspenger BØR di ihvertfall sende det inn kjapt.Men husk ta kopier og sørg for å fylle alt ut riktig første gang for ellers kan det ta enda lenger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...