Gå til innhold

trening den siste tiden


*H*

Anbefalte innlegg

hehe, lurer på om det er noen her på aprilklubben som trener enda? Ev. hva dere gjør fornoe av aktivitet og termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sykler på ergometersykkel 3 ganger i uka ca 35min hver gang, og så tar jeg litt armstyrke etterpå med 3kg vekter. Har sluttet med svømming og vannaerobic pga infeksjonsfaren nå på slutten. Går helt fint å sykle. Spurte legen min om det var greit og hun sa jeg bare kunne fortsette så lenge jeg orket :) Prøver å gå litt tur, men gidder ikke når det regner sånn som i dag i Oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Går tur samt yoga for gravide og noen styrkeøvelser hver dag.

Har startet permisjon så greit å ha litt fast program synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trener på gravidetrening hos fysioterapauter. tenkte å gjøre det frem til jeg føder har litt over 3 uker igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fortsatt på Elixia ca 3 ganger i uken, har under 2 uker igjen til termin nå.

Tar det ganske rolig i forhold til før svangerskapet, men blir god og svett - og pulsen er ganske høy.

 

Trener på elipsemaskinen og litt styrke for bl.a ryggen (det har virkelig vært smart!!)

 

Svømming har jeg også gjort inntil nylig, men litt usikker på om jeg skal gjøre det de siste to ukene nå.

 

tillegg går jeg selvsagt mye, det er balsam for bekken og humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener i basseng og i sal med fysioterapauter pga bekkenløsning, i tillegg til å svømme en gang i uka på fivillig basis og noen gåturer i ny og ne. Kjenner meg rimelig sprek denne gangen, så det er tydelig at treningen har hjulpet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...