simba>>>3gutter Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ja har ett ekstra sete brukt som jeg har kjøpt av en kollega Som jeg vet at ikke har vært utfor noe som gjør at det kan ha en skade.
mai-08, GRAVID m/augustspire:) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Har også kjøpt et acta craco sete brukt, er ca. to år gammelt. fikk med base også, ingen skader... så lenge det er et kjent merke og skikkelige folk en kjøper av er det flott med brukt synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 pass på at sete har godkjent ece kode står som regel bak på setet.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Bilsete var det eneste jeg nekta å kjøpe brukt.... så en snutt på internettTV om et sete som ikke så skadet ut i det hele tatt, og kun var noen måneder gammelt, som ble testa med sånn dukke, og det viste seg at plasten inni sete var fullt av små brudd som gjorde at det ble helt knust under testen:/ Bruddene i plasten kom av at setet hadde detti i asfalten en gang:/
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Acta graco sete har vi også, det er et supert sete vår lille sønn ELSKER å sitte i det og sovner omtrent bare han ser sete;) Vi kjøpte det også brukt, men av søskenbarnet til samboeren min så vi vet at sete ikke har vært utsatt for kolisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå