*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 snuppa mi er bare 4 mnd. men jeg synes hun har begynt å spise mindre, sutre ved puppen og hun biter ganske hardt når hun tygger meg på fingrene.... Synes også at hun sover litt mer enn ellers....
*mamma*til*markus* Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det kan være tenner da ja.. Noen får tenner veldig tidlig. Du kan kjøpe ett middel på apoteket som du kan smøre henne i munnen med. Så det ikke klør og gjør like vondt.. du kan jo prøve det og se om matlysten øker? og gi henne bitering.. hvis du merker at ho har det vondt eller ubehagelig kan du gi paracet stikkpille..
*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 kan HS finne ut av om det er tenner på vei? Hun har nesten ikke prata noe i dag jo..sikkelig rooolig lissom:(
*mamma*til*markus* Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Har du selv sett noe mistenkelig i munnen? Hvis man ikke ser noe så er det vanskelig å si for HS også.. Men hvis hånda går ofte til munnen, og ho tygger mye.. så er det ganske sikkert at det er tenner. hvis du er urolig eller har mistanke om at det kan være noe annet, så ring HS..
*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 thx:) Ringer de i morgen jeg, bare for å høre! Der hvor hjørnetennene(oppe)kommer etterhvert er det litt ujevnt...og ja henda er KONSTANT i munnen:P Takk for svar, er nok like greit å ringe HS bare for å være sikker! hønemor?*flau*
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Gutten min har hånda i munn hele tiden han også + at han har begynt å sikle mer. mamma sa at det var ett tegn på at det kommer tenner:) min gutt er 3,5 mnd gammel.
*1+1=2 små* Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 hun er også litt varmere enn ellers...38.2 temp. ikke så varmt men MYE varmere enn hun pleier å være! Ligger på 36 til vanlig. La henne nå, så får se hvordan formen hennes er i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå