Gå til innhold

Kynnere og åpning....????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som vet om det er en sammenheng mellom at en har mange, og ubehagelige kynnere og at en går med åpning i slutten av svangersskapet?? Kan disse kynnerene føre til at en åpner seg? Det er jo ikke uvanlig at flergangsfødende går med noen cm åpning på slutten, uten at de egentlig vet noe om det.......

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg gikk med 1 cm åpning og mye kynnere i slutten, og det var ingen tvil om at det hjelper med åpningsfasen. Etter en dag med mye kynnere og besøk hos jordmor hadde jeg plutselig 3 cm.....Det er bare bra med kynnere... Selve fødselen tok bare 3,5 timer fra riene startet til jenta var ute......

Skrevet

Er 2.gangs og har masse kynnere. Så langt har de hatt minimal effekt på modning. Tok noen cm av livmortappen da de gikk over i premature rier.

Første gang gikk jeg med blødning og 2 cm åpning i tre uker før jeg fødte. Hadde masse kynnere da, men ikke så mange som nå.

 

Tipper at dette, som alt annet, er lit individuelt.

Men jeg hadde også veldig effektive rier, da.

Skrevet

Kynnere kan føre til åpning. Jeg har hatt masse og sterke kynnere under alle 3 svangerskapene og alle gangene har jeg også fått åpning tidlig.

Skrevet

Tusen takk for svar ;o))

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...