Miss Misantrop Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nygjerrig på å høre hvordan det går med dere.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Vi var på ultralyd idag. Og det viste seg at min kjære Malen venter trillinger. Joy and happiness. Hjertet mitt bruste da jordmoren grasiøst førte ultralydapparatet over Malenes mage. Gleder meg til å bli bestemor til tre
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Du har vel ikke tilfeldigvis en tilsalgs, det viste seg at det kun var inbildt svangerskap fra min side. Så nå tenkte jeg at jeg kjøpte jo min første baby Fifi fra hennes ikke så velstående mor, så da kan jeg kanskje få kjøpe en av dine tre. Jeg vil dog ha førstevalget og jeg ønsker meg en liten gutt. Preben blir hans navn. Jeg betaler selvfølgelig for alle utgifter inkludert vival til din datter det påfølgende året.
Miss Misantrop Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Du kan ikke bare kjøpe en baby vet du.. og du er for gammel til adopsjon. LOL
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 NN 19.44: Klart du skal få en baby Lulla fra Voksenåsen Min søte Malen har jo nok dukker å leke med likevel Og jeg har nok med å pleie meg selv om min rødvinhodepine (som forøvrig kom nå i disse dager) Vival mottas med takk Men syns å ha fått med deg at du skal være med på bim-treff på Cloe i disse dager Hvordan skal du klare å lure de andre senile førstegangsfødende? Pute på magen under kjolen?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Da den berømmelige bimlunsj avtalen mellom byens mest velstående borgere med rullatorer ble avlyst pga Fru Anker Hansens plutselige forandring i planene er jeg nødt til å finne en ny spaltemeter til neste nummer. Kunne De være så vennlig å gi meg et lite intervju. Vi tar bilder av faren, moren, intervjuer leger og psykologer. Mane til kampanjer for prevensjon, allt i beste interesse for samfunnet og babyene. Adopsjonen til Lulla skal også dekkes selvfølgelig. Er hun en et rikt menneske som kjøper seg en baby eller er hun den fødte mor til å hjelpe denne lille uskyldige jenta som har blitt gravid etter en omgang med nabogutten... fortsettelse følger. Journalist
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Jeg tenkte kanskje at siden dere nå har to babyer igjen etter å ha donert den ene til Lulla, at dere kanskje ville ha byttet en hvit baby med en sort baby. Jeg tenkte det ville matche bedre for dere med litt ying yang og jeg har kjøpt meg nytt teppe i sort og er litt rett for at babyen skal bli borte i ulla. (Begynner jo å se litt dårlig, selv med de nye designer brillene mine) Tutta, jeg er sikker på at neglene dine nå ser helt fantastiske ut! Er så viktig at vi steller oss ordentelig nå som vi blir forbilder ikke bare for en hel nasjon som vi har vært, men også skal dyrke våre kloner til å ta over denne viktige samfunnsbevarende oppgaven. Hilsen fra KIKI En av Samfunnetsstøtter.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg syntes dere er passe frekke. Dere håner både HI og den stakkars bestemoren som skrev inn på denne siden for å få råd og hjelp. Skjerp dere. Det er som om dere skriver en episode for boretslaget. Folk har følelser vet dere.
Bare™ Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Borettslaget!! Det var lurt. Takk Annie, skal sende en dvd i posten.. *ringerRobertS,medideen*
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Har en aldri så liten intuisjon om at HI, MM og en vis dame fra voksenåsen kjenner hverandre svært godt. Så ikke vær urolig for at jeg tråkker disse på tærne. Når det kommer til den uheldige bestemoren tror jeg nok vi kan avskrive henne til novelle bladene. Hadde forresten ei tante som skrev "sanne historier" for et veldig kjent norsk ukeblad. Hele familien kjente seg igjen i større eller mindre grad. Hilsen fra Narvestad med god peiling på innbyggerne i boretslaget.
☆lieela Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Anonym: 00:51 De håner ingen i det hele tatt...har du ikke forstått at "36 og snart bestemor" innlegget ikke er seriøst??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå