Turelin Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg prøver på denne måten å få hjelp til hvordan jeg skal gå frem for å bli gravid, jeg er alene, har ikke møtt drømmemannen ennå, men ønsker svært gjerne å bli gravid er blitt 46 år, men har fremdeles egg men føler at nå begynner det å haste, lurer på hva det koster, hvor lenge jeg må være i Danmarkeller en annen plass i verden, veldig mye jeg lurer på og håper å få svar fra noen som virkelig vet dette, jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem ja aner ikke noe i det hele tatt. Men en ting vet jeg å det er at jeg virkelig ønsker å prøve dette Har 2 barn fra før hvorav yngste er blitt tenåring, men har vært alene med han og syns det har gått veldig flott, trenger endel informasjon, og ja ber om hjelp....og ja grensen i Danmark er 45 år så 1 år for sent ute....noen som kan hjelpe meg, ja trenger virkelig hjelp
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 har du el selv kan du jo prøve en spermbank:) eller så kan du jo søke om en donor på nett. vet flere enslige kvinner som har gjordt d..
HegeAE Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Hadde eg vert deg så hadde eg tenkt meg om mange ganger om du virkeleg vil starte opp på nytt igjen med ny baby når du nærmar deg 50. Eg ser på faren min som fekk barn nr 5 når han var 50. Ho er 9 år i dag og han blir 61 og sliter med å følge med hennars tempo. Men, men alle er ikkje like. Men, tenk du vil vere nesten 70 år når h*n blir 20 år. Kanskje det er like greit å vente til ein bli bestemor så ein kan ha eit lite barnebarn ein vil stelle og dulle med. Det enklaste er vel å gjere det på den naturlege måten.
hønemora Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Jeg hadde virkelig tenkt nøye over hvorfor de har satt grensen til 45år. Ikke for å være frekk, men kanskje du kan skaffe deg en hund fram til du får barnebarn. Men uansett alder har vin ingen garanti for hvordan livet blir, men risikoen for alvorlig sykdomm øker jo når man blir eldre. Hvis du uansett skal prøve tror jeg ikke den aldersgrensen gjelder i russland.
Turelin Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Ja jeg har tenkt meg skikkelig godt om lenge, og har både hund og katt, men det var ikke det jeg ba om hjelp til. Har både hus og en god jobb men som sagt ikke funnet drømmemannen ennå og er nok fordi ingen kommer på døren og jeg går ikke ut, selv om jeg er 46 år av alder så ser jeg ut som jeg er 10 år yngre, men var heller ikke det jeg ville få ut av mitt spørsmål om hjelp......men viss du vet noe vedr. russland kan du gi meg ett ord da, blir faktisk lett gravid men har ikke peiling på hvordan jeg skal gå frem, snakker ikke godt engelsk...så viss du vet hvor jeg kan henvende meg ville jeg blitt glad
Turelin Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Hei ja det er dette jeg trenger hjelp til, viss du vet om flere kvinner som har fått hjelp ja enten på ene eller andre måten, kan du være snill å undersøke for meg og gi meg en tilbakemelding, ville blitt veldig glad for det
Turelin Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Ja har tenkt meg om mange ganger, og defor jeg ber om hjelp her inne, og ja er 46 av alder, men ser 10 år yngre ut, men er ikke det dette går i, på den naturlige måten ja, har fått tilbud, men jeg har ikke truffet drømmemannen enda, og klarer ikke å ha samleie når følelsene ikke er der. Har både hus og en god jobb, og ja jeg har tenkt meg godt om og dette er noe jeg virkelig ønsker
Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Hm... Det høres ikke ut som at du kommer noen vei her inne, Turelin. Jeg er ikke så stødig på dette med kunstig befruktning, men jeg vil anbefale deg å google deg litt rundt omkring. Dersom øvrig aldersgrense er 45 år i Danmark, må du vel bare lete til at du finner et land med en høyere grense... =) Det finnes sikkert endel informasjon på norsk også, bare du har litt tålmodighet. Ikke minst kan det hende at du finner mye nyttig på forum for barnløse, for lesbiske som ønsker barn osv; hvis du kommer i kontakt med likesinnede, kan dere jo hjelpe hverandre med å innehente informasjoN! Ellers vil vel eneste alternativ være den naturlige måten, men som du sier så er jo ikke det så fristende når følelsene ikke er til stede. Og kanskje vil du "risikere" å måtte gå ut på byen i jakt på en mann, i flere måneder før det endelig klaffer. Ser for meg at det må oppleves utrolig ekkelt for en kvinne som ikke har sansen for one night stands! Har egentlig ikke så mye mer å komme med, annet enn lykke til!
Turelin Skrevet 14. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2008 Takk for det, og ja hadde jeg bare vist hvor jeg skulle henvende meg så hadde alt vært greit.......og vet også at muligheten for å få evt. flere enn ett barn er tilstede om jeg tar kunstig befrukning og faktisk gjør det meg glad.......men trenger hjelp, og vet i statene men har ikke tenkt å dra så langt, men tenker mange av de som er i min alder der borte har fått hjelp, men der er nok dyrt og ja de har penger nok.....men tusen takk for ett possitivt svar, og jeg gir meg ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå