Ventejenta!! Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg har hatt stabil syklus siden november.. Da var den ustabil pga pilleslutt.. Nå er jeg plutselig fire dager over IKM.. Er ikke gravid tror jeg.. Testene er negative.. Hva kan det være.. Fikk influensa på søndag.. Kan det være derfor?:S
tussemor5 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Heisann!!!!!!! Det kan være mange årsaker utenom graviditet som gjør at mensen blir forsinket f.eks sykdom, stress, uregelmessig måltid, døgnrytme osv. Så influensaen kan være årsak, menn går det 14 dager før du får mensen bør du kanskje ta en test, er den negativ bør du kanskje ta en tur til legen....håper det retter seg snart. God bedring fra influensaen....
Ventejenta!! Skrevet 2. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2008 Takk for svar=) Jeg håper den kommer snart!! Så vi kan gå inn i ny pp.. Jeg begynner å bli frisk nå så hvis mensen kommer nå snart så var det kanskje pga den influensaen..
Giinaღ Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Husk også at psyken kan utsette en mens... hvis du tenker mye rundt det å bli gravid så kan det påvirke syklusen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå