Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv gravid i 16. uke, og har en 100 % stilling som sykepleier, med arbeid på dag, kveld og natt. Føler det er et slit å jobbe så mye...! Jobber for tiden "bare" 75 %...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i bakeri, jobber egentlig 100% men har gått ned til 50% nå for å komme meg tilbake til en god helse.. blir utslitt av de minste ting:(

Skrevet

Jeg jobber 100% nå men var 20% sykemeldt i perioden jeg var kvalm. Med barn fra før så merker jeg at jeg er mer sliten enn vanlig.

Skrevet

Er 50%sm, men jobber vel cirka 60-70% Er ikke så lett å være borte fra jobb....

Jobber som lærer.

Skrevet

Jeg jobber vanlig 100% stilling med vakttillegg, så det blir vel en del mer enn 100% til sammen. Jeg synes det går greit, men har ingen barn fra før da. :) Nå fortiden er jeg ganske pigg, men 1. trimester følte jeg ikke at jeg gjorde annet enn å jobbe og snorksove på sofaen. Jeg stod kun opp for å spise middag før jeg gikk og la meg igjen. Det er enda godt at kjæresten min innså at graviditeten var like mye hans ansvar og tok absolutt alt av huslige sysler i denne perioden. :)

Skrevet

jeg jobber 100% som førskolelærer i en friluftsbarnehage... er i kjempe fin form, men jeg merker at jeg er mye mer sliten etter jobb om dagene nå...litt mindre tålmodighet også.. :op Er utrolig deilig med en cowboystrekk etter jobb :)

Skrevet

Er 27 uker på vei og trappet ned til 50% nå - blir gjerne 60% -70% likevel. Men litt mindre er bra, 100% + overtid tok knekken av meg. I tillegg holder vi på å flytte og jeg trenger all energien for å hjelpe til her...!

Skrevet

i uke 25 + 4 og studere 100 % (eksamen om fem uker) og jobber i min vanlige stilling som er ca 60 %. Dette er alt for mye, merker at kreftene IKKE strekker til, men tør ikke sykemelde meg fra jobben :( vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Har fått konstantert bekkenløsning også nå, så ting blir vel ikke letter...

Skrevet

Er journalist, jobbar 100% pluss jamnleg overtid, i snitt rundt 40-45t/veka. Går heilt fint - var trøttare i starten enn eg er no.

Men eg har heller ingen barn frå før, og sambuaren er flink å forstå at han må ta (meir enn) sin del i huset for tida.

Er dessutan bare 15 veker på veg. Formen kan jo fort endra seg, sjølv om eg kryssar fingrane for det motsette - er nemleg ingen på jobben som veit om septemberoverraskinga mi enno, og eg har ingen planar om å la dei vita før magen avslører meg og dei spør direkte.

Skrevet

Jeg jobber fullt. Er lærer på i småskolen, men det går helt greit. Formen er kjempefin.

Skrevet

Eg arbeider 100 % som lærar i småkulen.

Går bra, eg storkoser meg! :-) Sjølvsagt er eg meir sliten når eg kjem heim enn eg var før, men sidan eg ikkje har ungar frå før kan eg slappe godt av etter endt arbeidsdag. Men eg er berre 23 veker på veg, så det blir kanskje tyngre etter kvart.

Skrevet

Jeg er i 22. uke og jobber 50 %, men det jobbet jeg før jeg ble gravid også. Sliter veldig med de timene jeg jobber, men jeg gir meg ikke !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...