Gå til innhold

Hvordan var de første tegnene til liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen som har kjent liv i magen.

hvordan kjennes d ut.. kan du beskrive det for meg

er 16 uker på vei med min første og venter i spenning til å kjenne noe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente at noe rørte på seg inni dær:) samme følelsen som å pirke litt forsiktig i handflaten med neglen din:)

Skrevet

Det boblet veldig, også kjentes det ut som en sommerfugl som slo med vingene.. ( når man fanger den i hånda, samme følelse nesten ) Jeg kjente forresten liv i uke 16.

Skrevet

Det kjennes ut som en "lemus", om du vet hva jeg mener:)

Skrevet

I dag morges kjente jeg noe som kjentes som om blodet banket, men i ujevnt tempo der nede. Kan de ha vært bevegelser? Er i uke 15.

Skrevet

Det er vansklig å beskrive. Men du kan tenke deg noe lignende en tørketrommel i magen om ungen er aktiv. Man kan beskrive det som at du heller brus i hånden din. Jeg kjendte dette allerede i uke 13.Fikk dette bekreftet av legen når vi var på ultralyd. Jeg kjenner det også ganske godt om jeg trykker mot magen å det kjennes ut som noen ligger å stritter imot med beinet.

Skrevet

takk for alle som har svart... skal kjenne ekstra godt etter... er så spent på å kjenne liv...

Skrevet

dette var koslig lesning:-)

Jeg er i 14 uke og i forrigårs la samboeren min hodet sitt på magen min, da kunne han høre hjertelyden til babyen! det første han sa var "det slår jo så fort?!"

fantastisk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...