Romsjulskos har snart to:) Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei alle sammen som har kjent liv i magen. hvordan kjennes d ut.. kan du beskrive det for meg er 16 uker på vei med min første og venter i spenning til å kjenne noe..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 kjente at noe rørte på seg inni dær:) samme følelsen som å pirke litt forsiktig i handflaten med neglen din:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Det boblet veldig, også kjentes det ut som en sommerfugl som slo med vingene.. ( når man fanger den i hånda, samme følelse nesten ) Jeg kjente forresten liv i uke 16.
Lurvehette Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Det kjennes ut som en "lemus", om du vet hva jeg mener:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 I dag morges kjente jeg noe som kjentes som om blodet banket, men i ujevnt tempo der nede. Kan de ha vært bevegelser? Er i uke 15.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Det er vansklig å beskrive. Men du kan tenke deg noe lignende en tørketrommel i magen om ungen er aktiv. Man kan beskrive det som at du heller brus i hånden din. Jeg kjendte dette allerede i uke 13.Fikk dette bekreftet av legen når vi var på ultralyd. Jeg kjenner det også ganske godt om jeg trykker mot magen å det kjennes ut som noen ligger å stritter imot med beinet.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 3. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2008 takk for alle som har svart... skal kjenne ekstra godt etter... er så spent på å kjenne liv...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 dette var koslig lesning:-) Jeg er i 14 uke og i forrigårs la samboeren min hodet sitt på magen min, da kunne han høre hjertelyden til babyen! det første han sa var "det slår jo så fort?!" fantastisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå