Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Hei Er d bare meg eller er dere ekstremt fornøyde med utseende nå som dere er gravide? Jeg kjempetrives med fasongen og huden er ikke uren i det hele tatt. Trodde aldri jeg skulle føle d sånn, med tanke på at jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år. deilig for en gang skyld å være fornøyd med seg selv!
Tante Bassa Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Så bra at du føler deg pen, og er fornøyd med deg selv :-) Skal du ha gutt? Det blir sagt at de som venter gutt blomstrer opp og blir pene, mens jentebabyene stjeler morens skjønnhet. Det stemmer ikke på meg altså, jeg skal ha gutt og føler meg ikke akkurat så veldig pen for tiden.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Ja, jeg er fornøyd med utseendet hittil. Både fasongen, at huden er frisk og ikke uren og håret er blankt og fyldig. Ser selvfølgelig at jeg har gått opp litt ( 11 kg), men alt i alt er jeg fornøyd. :-)) Venter jente, forresten.
OhMyGod!!! Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 bortsett fra strekkmerker til tusen så er jeg veldig fornøyd jeg og, håret mitt har blitt finere og huden mindre fet. suverent!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 heldi dere er.... føler meg som ei stappa pølse...alt er tungt... lagt på meg 20 kg... men ser ikke direkte feit ut liksom, men føler meg oppblåst..
Gjest Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Kan nok bli sånn for flere av oss etter hvert. ;-) Særlig mot slutten.
Smånetta 14.mai Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Så bra for dere. Det må være deilig. Hvis dette med at barnet stjeler moren skjønnhet stemmer, så tror jeg at jeg later som det er det som skjer. -Selv om jeg får gutt, altså. Jeg har hatt et litt slitsomt svangerskap og ser så sliten og dratt ut! M Kos dere med følelsen. Dere fortjener å føle dere pene. Deilig at dere inrømmer det. Da er det lettere å nyte...
minnimoi Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Jeg har følt meg veldig bra i dette svangerskapet=) Noe som kom litt overreskende på, siden jeg alltid har strebet etter å være veldig tynn, og slitt litt med eget selvbilde. Har kanskje følt at nå er det litt "lov", pluss at jeg har fått veldig mye tilbakemeldinger om at jeg både kler magen og ser bra ut. Det er jo veldig koselig=) Men har kommet til uke 31 nå, og må innrømme at jeg synes rumpa plutselig ble veldig stor=/
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Jeg ELSKER den gravide kroppen min og det gjorde jeg ved forge svangerskap også. Føler meg vakker rett og slett, gruer meg til å få tilbake den slappe kjedelige kroppen jeg har som ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå