Gå til innhold

bomma litt på terminen...


dumme mamma

Anbefalte innlegg

Trodde det var rundt 20. nov., men begynte å merke det veldig på klærne i helga så jeg begynte å lure. Legen mente at det terminen måtte være ca 25. oktober, eller så var det fler...

 

Skal på ultralyd om ett par uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Kjenner du litt skrekkblandet fryd nå eller? Er det tvillinger i familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig rimelig sikker på at det er terminen min som var feil etter min regning. Når jeg begynte å tenke på det hørtes det logisk ut.

Håper det...

 

Sambo tror derimot at det er to... Bestemoren min var tvilling, og det er tvillinger på hans side og. Men jeg trodde tvillingene på min side kom med tuppa sin tremenninger som kom i jan.06...

 

Hadde vært greit med en om gangen, men er det to så går det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd. Det var en og nå er terminen satt 5 uker tilbake igjen, så plutselig er jeg bare 7 uker på vei igjen. Nedtur... Skjønner ingenting jeg, ikke legen min heller. Ikke normalt at man begynner å slite med klærne etter 7 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, litt nedtur.

 

Eeeh ang mage... Jeg var på besøk hor mine foreldre. Naboen kommenterte etterpå at de syns det var dårlig at de ikke hadde fått vite at mine forreldre skulle bli besteforeldre igjen. For jeg måtte jo snart føde. Da var jeg 8 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min kom veldig fort denne gangen og sist måtte jeg også ha nye bukser ganske tidlig fordi jeg var så oppblåst. Tror jeg kjøpte første mamma buksen da jeg var 6 uker på vei sist...

 

Greit at det bare var en i hvertfall da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikkekommet inn i olabukser o.l siden uke 8, kjøpte mammabukser irundt uke 9 og går i det eller joggebukser.. Føler meg som om jeg er i uke 20 nå :P

Men er bare såvidt inni uke 13.. Jeg var på ul i uke 12 og fikk se en liten krabat som spant rundt inni der;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg ikke elt unormal skjønner jeg :-) trodde det var for tidlig for mammabukser, men er visst snart ikke noe valg:-)

 

Greit at det var bare en ja, sambo var en smule engstelig for at det skulle være to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...