Gå til innhold

Er så redd noe skal gå galt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å ikke tenke så mye på alt som kan gå galt... men er ikke så lett... Vondt å lese om alle det går galt for, og er så redd det skal feile den lille spira mi noe...

Jeg vet at jeg ikke kan tenke på dette hele tiden, og jeg prøver virkelig å tenke positivt, men noen dager er det ikke lett...

Har hatt litt smerter i underlivet/livmora i natt/dag... ingen intense smerter, men litt vondt. Har også hatt ekstremt ømme/vonde pupper (gått opp 2 cup-størrelser og de er stenharde), men i dag er de bare litt vonde... Har fått litt kvalme de siste dagene, og matlysten er på bånn, men får da i meg mat... Ingen blødninger eller noe sånn... Må vel bare regne med at alt er bra...

Er i uke 8 nå, og synes tiden går så sakte...

Er ikke noe bedre av at familien hans har tatt helt av etter at vi fortalte det... De fatter ikke at det faktisk kan gå galt (håper jo virkelig ikke det, men det kan skje...) og oppfører seg som om ungen nesten er født alt! De har fått presset noen navn ut av han som vi har tenkt på, og de kaller spira konsekvent ved et av navnene... De prater ikke om noe annet, svigermor skal ha meg med på baby-shopping... og svigerfar sender minimum 10 linker om dagen på stasjonsvogner vi kan kjøpe.... arghh!

Og midt oppi dette tankekaoset prøver jeg å lese til eksamen!

Det var dagens utblåsning fra meg, hjelper hvertfall å få skrevet det ned:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner så godt. Som du vet så er de jo bare overlykkelig for å få en ny verdensborger. Veldig stas det vet du. ;) Bær over med de. Kan bli mye. Si fra at du trenger ro og at du er usikker frem til at ungen er så så gammel. Funket for min svigerinne som ble plaget vettet av fra sine svigers og litt av meg.. må jeg innrømme. Si ifra hva du føler slik at de kan ta hensyn. :)

Tiden går sakte, men stort sett går alt bra. Bare noen uker til den magiske 12 ukers grensa. På sykehuset har de sagt til meg hver gang jeg har passert 8 uker så er det ganske så sikkert. Ikke så veldig store sjanser for noe tull. Kos deg med gullet du og les som en helt til eksamen. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...