Frk.Forvirret Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Fikk så deilig te hos en venn her forleden, med honning, men glemte å spørre hva slags te det var Får ikke tak i henne nå, og derfor spør jeg dere: hva er deres favoritte og ca. hvor mye honning har man oppi? Ikke sukker i tillegg da?
sveis Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 honning er godt i nesten all slags te. holder vel med ei passe stor skei, bare å prøve seg frem. ikke sukker i tillegg.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg kjøpte en god te som var sort te med smak av honning en gang. Det var godt. Særlig med melk oppi:)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Tror egentlig honning går greit i nesten all slags te men personlig synes jeg det smaker aller best i "vanlig" Lipton Earl Grey Tea. En god ts er nok iet vanlig krus. Ingen sukker i tillegg. Blir mer enn søt nok. En liten skvett med melk/fløtemelk er også godt i. Sitter forresten akkurat nå med en stoooor kopp med solbærte. Det er godt det ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå