Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal jeg snart ovsløre aprilspøken min for mannen min...

Bakgrunn: I jobben til mannen min er det sterke sosiale normer for hva som er akseptabelt og ikke. Mannen min for høre om "alt" jeg foretar meg mens han er på jobb.. Jaså kona de var på butikken, kona di kjørte fort osv

Ting som er spesielt sosialt uakseptabelt og skaper skikkelig fyr på slarvebålet er eks gå ut alene for å spise middag med andre menn ( hun ligger helt sikkert med dem), drikke seg full, hudflette andre osv..

Min aprilspøk er litt forsinket, men mannen min var ikke her, han kom hjem i dag..

Jeg har fortalt ham at jeg var ute sammen med to kompiser, uten barna. Jeg drakk litt for mye og kom i en alvorlig krangel over en bagatell, skjelte de ut etter noter, skjelte ut kollegaer av han fordi de lo av meg og skjelte ut betjenningen fordi de ikke ville servere meg mer alkhol.

Da jeg skulle reise ville kompisene ta vekk nøkklene mine, men jeg hadde slåtte meg enda vrangere og tatt bilen og kjørt hjem, stupfull, snubblet inn døra og slengt barnevakta på dør.

Dette er jo ting jeg aldri ville ha gjort, det eneste sanne er at jeg var ute og traff kompisene, men jeg hadde med barna. Jeg drakk ikke alkohol og jeg var slettes ikke full..

Han har nå tatt med seg barna for å treffe kompisene og for å rydde opp etter min skandale! Han frykter konsekvensene når han kommer på jobb i morgen for han tror helt og holdent på at dette har skjedd og at jeg har skjelt ut kollegane hans og betjennoingen på en resturant vi bruker ofte i tillegg ble litt for mye. Han har vært sur og grinete hele ettermiddagen og grubblet mye på hvordan han skal få ryddet opp i dette..

Gleder meg til å komme opp dit for å si APRILSNARR!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...