mariachr. Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Har akkurat fått bekreftelse fra arbeidsgiver på at fødselsperm. er innvilget. I brevet til meg har arbeidsgiver skrevet at 3 uker av permisjonen må tas ut før fødsel. Videre står det at "datoene blir forskjøvet tilsvarende dersom fødsel skjer før termin". Forstår jeg det rett at jeg da mister f. eks 2 uker av permisjonen min sammenlagt dersom jeg føder 2 uker før termin?
lillespiren2:) Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jepp, d stemmer d ja.. d som er så surt! så vi får knipe igjen:)
liten frøken ventes i mai:) Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 å ja, så de tre ukene er inkludert selvfølgelig. Naive meg trodde at de var ekstra. Men det betyr også at man får mindre tid med babyen hvis man går over tiden det da? Må man søke jobben om permisjonen? Har ikke fått med meg det heller jeg. Huff. Tror jeg har tatt ammetåken på forskudd her. Ja ja, har jo noen uker igjen da.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Ja, overtid spiser av permisjonstiden med barnet. Og både NAV og arbeidsgiver skal ha søknad om permisjon, ja.
lille_mille Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 jeg trengte ikke levere noen søknad om permisjon til jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå