Gå til innhold

Oppsvulmet tryne... haha-.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som merket at ansiktet er mye større enn tidligere=? Mitt ser helt oppsvulmet og stort ut, fått litt dobbelhake også...

Få dager til termin, så har en del kg xtra nå og noe vann i kroppen..

Teit spørsmål, men må bare høre...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har fått fødeansikt? :)

Skrevet

Har jeg ikke hørt om før... men passer i teorien ja:)

Syns jeg bare ser helt merkelig ut...

Skrevet

Ser det på meg selv jeg og, sliten i kroppen, oppsvulmet ansikt, matte øyne... Fødeansikt visstnok ja. Men tror du han vil ut da? Nei. Skal vel gå slik i to uker til jeg sikkert. Motløs og lei nå. Neida, ikke så galt da. Har plutselig over natten fått masse masse vann i kroppen, måtte bare sette fra meg skoene igjen i dag, fikk de ikke på meg. Har gått opp 2 kilo på 6 dager (forhåpentligvis vann) så nå bør han ta seg en tur ut ja mener jeg.

Skrevet

Føler det samme her jeg og, er heldigvis ikke overtid enda... Så føler med deg...

Er ikke lett å ta vare på denne tiden når man føler seg som en dass, uansett hva andre måtte mene..

Hvis det hjelper å høre det så har jeg gått opp 3 kg siden forrige uke, har 3 dager igjen til datoen som sikkert ikke hjelper noe særlig på...

HI

Skrevet

Jeps, jeg kjenner meg nesten ikke igjen når jeg titter i speilet. Ser helt rar ut - oppsvulmet, med runde kinn, større nese (!) og DOBBELTHAKE (argh). Tror det skyldes vannansamling - ser ihvertfall på resten av kroppen at det er mye vann. Sokken søkker inn i anklene, fingrene er som dovne pølser og lårene er skrukkete hehe. Føler meg skikkelig hot mama knegg knegg:-)

Skrevet

Jeg har fått oppsvulmet ansikt og dobbelhake...

Også fikk jeg meg briller idag,så jeg ser SUPER geek og gravid mamma ut!! =0)

Sambo holdt på å le seg ihjel her,og det hjelper jo selvfølgelig ikke at jeg er litt små nerd og da.... =0)

Skrevet

Høres kanskje litt slemt sagt ut, men det er godt å høre at det er flere som ikke føler seg så attraktiv:)

Har nesten ikke noe klær igjen å ha på, bare det å gå på butikken er kjiipt, føler at alle glaner. Og at jeg ikke ser ut som meg lenger.. Ser rar ut..

Skrevet

Heh..Ja,jeg kjøpte meg en fantastisk jakke idag,røde og hvite regn dråper på med paraplyer,sånn som ser ut som en femtitallsjakke.Jeg gikk forbi noen ungdommer og de skrek stygga etter meg........

Som var litt spesielt kan man si,følte meg ikke helt på topp da.....

Skrevet

hehe.. med 1000 hormoner i tillegg så gjør vel ikke det saken lettere heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...