Alba44 Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Jeg har nemlig tatt hans etternavn!! Søkte for 5-6 uker siden og har ventet og ventet.... men i dag kom endelig bekreftelsen. Jeg var såpass usikker da vi giftet oss så ville ikke endre da, men mye skjer når man har fått barn sammen ) Så nå heter vår lille familie det samme, og jeg er helt sikker på at min kjære vil sette stor pris på det. Gleder meg sånn til å fortelle det!
Zerotondo Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Så koselig! Jeg er sikker på at han blir glad!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Heheh, synd du ikke fikk den igår hihi:p Men det blir en fin overraskelse. Han setter helt sikkert pris på det.=)
Alba44 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2008 Tusen takk! Syns navnet låter veldig bra, men du verden så uvant det blir!! Har hatt det samme etternavnet i 34 år og så bytte...hehe... vålerenga; ja, hehe...brevet skulle kommet i går ;o)
Alba44 Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Nå er nyheten formidlet til min kjære, og han ble veldig glad ;o) Han har kalt med Fru............hele kvelden. Hehehe....
petite fleur Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 He he he, så morsomt ;-) Gratulerer med nytt etternavn. Hvis jeg og min kjære noensinne skal gifte oss, kommer jeg til å beholde mitt etternavn, fordi det navnet jeg da kommer til å få er et "belastet" navn ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå