Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skulle barbere meg i går, tenkte kan liksågodt prøve å ta musa. Jeg satte meg ned med speil foran og raka i vei, da kvelden kom å bf skulle kose litt begynte han å le. Jeg ble sur og spurte hva i all verden han lo for. Nei ta deg en titt i speilet da vel. Fy faen hadde hårtuster her og der haha det så ut som noen hadde raka over med gressklipper og glemt en god del.. jaja får skylde på magen, ser jo ikke noe under der
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Hehe. kjenner meg igjen gitt.. Ser ut som en skamklipt ludvig fra flåklypa der nede jeg. Det er jo dritvanskelig å få d til, typen vil heller ikke hjelpe meg, forstår ham jo litt da, men er jo så frustrerende å ha så mye hår. vet mange syns det er latterlig og at det er en filleting, men når du først er vant med barbering nedentil, er d jævlig å plutselig ha en jungel. Er ikke akkurat det samme med sex heller nei..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 hvor langt er dere på vei? jeg er bare i 34 uken, men det går fremdeles stålende.. Ikke så bra som det kunne hvert, men det ser stelt ut i alle fall.. prøver å barebere meg hver gang jeg dusjer så blir det ikke så mye og lange hår jeg må ta hver gang.. ;o) kanskje det er et lite tips? merker i alle fall at det er slitsomt å "måtte" barbere seg, skulle nesten ønske jeg hadde busk fra før for da hadde det ikke vært noe problem, men det er som anonym over meg sier.. det er fælt å gå fra å ha ingenting til busk.. jeg føler med dere jenter, men nå er det ikke lenge igjen før vi kan se beina våre igjen ;o)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 hehe..så vi var flere som prøvde seg på det igår??? tror jeg klarte med rimelig greit jeg da selv om at jeg ikke så noe... brukte laaang tid og følte meg fram med hånda.. føling og maaaaasse varmtvannsbruk gjorde susen...har ikke brukt så lang tid i dusjen på lang tid ihvertfall... :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg ble fin der nede jeg! Brukte hårklipperen t typen og satte dn på 3 mm så ble d likt over alt! sto foran speilet! Funket bra d! bedre enn å barbere i blinde! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå