Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Nå har jeg akkurat bestilt meg en AngelSound fra ebay! Så nå er det bare å vente til den kommer i posten! Gleder meg sånn til å høre hjerteslagene til den lille!
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Går det ann å kjøpe sånne i Norge? Liker ikke å bestille sånn på nett og utenlandske sider.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Tror ikke du får kjøpt allurat AngelSound i Norge. Jeg er i utg.pkt også VELDIG skeptisk til å handle fra utlandet, men jeg undersøkte veldig mye på forhånd. Mange jeg snakket med hadde bestilt fra denne leverandøren, og jeg fikk høre bare positivt om han. I tillegg har folk skrevet på siden hans på ebay, kun positivt der også! Bruker ikke å kjøpe fra utlandet, men akkurat denne gangen slo jeg til;) Tror nok det er verdt det, hadde iallefall ikke planer om å kjøpe en i norge til 1200 kroner!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Legen min ville ikke høre etter hjertelyden med droppler'n. Hadde jeg vært kjempe begymra hadde hun kanskje vurdert det. Som hun sa "vi vet IKKE bieffektene av slikt, det er ultralydstråler som vi sender inn til barnet, og man har ikke holdt på med det i likestort omfang som vi gjør nå".
Mamma til en engel<3 Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 http://star.itavd.no Du får kjøpt den der inne. dette er ei norsk side! jeg bestilte min herifra;)
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Så det du sier er at det kan være farlig? Noen som vet mer om dette?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Men alt man gjør idag er jo farlig så hvis vi skal høre på det, kan vi jo ikke gjøre noe... Nei, jeg tror nok ikke det er farlig å høre på hjertelyden til bebien en gang i blant, det er ikke sånn at man skal bruke doppleren hver dag i ni mnd liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå