Gjest Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Skal til lege i morra... Hvordan følte dere dere når dere hadde det?
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Helt grusomt! Tissa blod og greide ikke stå oppreist. Og feber.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 ja, samma som mammaen til 3 lykketroll, samt at jeg hadde sinnsykt vondt i ryggen. Jeg ble lagt inn jeg da, og lå på sykehus i 10dager. Når jeg får det nå så får jeg selexcid...eller noe i den duren der.
Blind Gudinne Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 SINNSYKT vondt i ryggen, i nyrehøyde.Høy feber og klarte ikke å stå, ligge eller sitte. Hadde det da jeg var 12 ( blir 31 i år), og husker ENDA hvor vondt det var!
Zerotondo Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Ja,- og som alle over - kjempevondt! Har aldri hatt problemer med urinveiene før jeg ble gravid, og fikk nyrebekkenbetennelse 3 ganger mens jeg var gravid.. Etter at Lillegull ble født har jeg ikke hatt flere problemer med det!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ja, helt utrolige ryggsmerter! Greide ved hjelp av mannen å kreke meg til legen! Heldigvis lenge siden nå, men glemmer det aldri.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 ER ganske sikker på at det er det jeg har. Klarer ikke sitte, ligge eller stå, går såvidt å ligge på siden noen minutter, har feber er kvalm og svimmel.. Dritvvondt bak på ryggen ved nyrene og forran i lyske på begge sider. Har nesten ikke spist siden lørdag.
Fire småtroll Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Begynte med blærekatarr, og ble vondere og vondere opp inni ryggen (nyrehøyde). Hvert skritt forplantet seg opp i de vonde nyrene.. Skikkelig vondt! Selvfølgelig feber og fårlig form, men kom meg heldigvis til lege før det ble riktig ille...
Gjest Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Har ikke orket noe siden lørdag på dagen. Har aldri hatt uvi før, så det skulle jo være rart om jeg ikke fikk det en eller annen gang.. Bare tanken og synet på mat får meg til å brekke meg.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jepp.. samme symptomer her også. Meget høy feber (jeg ligger gjerne på 40 +), vondt i nyreregionene og generelt dårlig allmenntilstand. Dessuten er visst et tegn på urinveis- og nyreproblemer at man får veldig stiv og vond nakke med medfølgende hodepine. Jeg får gjerne nyrebekkenbet. uten å ha hatt tegn på uvi. Lurt å komme seg til lege så fort som mulig. Har selv måtte bli lagt inn for å få antibiotika intravenøst fordi jeg var for treg med å gå til lege og dermed kom seint igang med behandlingen.... Ikke lurt... ;o)
Gjest Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 jeg har hatt alle de symptonene som dere nevner ja. Men det som skjedde med meg var at jeg var hos en møkkalege som ikke kunne det spøtt norsk (legevakten) som sendte meg hjem 3 ganger...med smertestillende, da jeg ble bevisstløs kom ambulansen og hentet meg, var visst veldig kritisk da. Er ufattelig vondt og unner ingen de smertene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå