balsam Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 vi har fått mu eller en eller annen ekkel gnager i boden vår.. der vi selfølgelig lagrer alt av "skrot" vi ikke kan kaste, men oxo ting som vi snart skal bruke bla baby ting... kikka i den ene posen med baby klær i dag... NYE klær, og tror du ikke den har vært oppi???? faen jeg ble lei... har hatt feller fremme, men siden det ikke har vært noe i dem mente mannen i huset at da hadde den sikkert rømt.....
balsam Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. april 2008 måtte kaste 2 sparkedresser pga gnagerhull!!!!!
blåbæret Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Æsj da det var ikke noe gøy. Du får vaske alt og flytte det du skal bruke til et tryggere sted!
balsam Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 jeg har tatt ut alle posene med babyklærne i og satt dem på soverommet... men i ogmed at hele forbanna boden er full og vi ikke har plass til å flytte alt så blir vell mer oxo gnagd på....!! GRRRR!!!! men nå har mannen vært å kjøpt gift som han har lagt ut der inne, så håper jeg vi blir kvitt dem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå