Gå til innhold

Farlig å male?

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Hei :-)

Vet jo ikke om jeg er blitt gravid denne måneden, men skal male vegger og tak i en hytte i helgen... vet dere hvilken maling som er minst skadelig og om det er skadelig? Linker til sider der det er skrevet noe om det, mottas med takk :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har nettop malt to barnerom med vanlig lady vannbasert maling uten problemer. Snakket med min jordmor og hun som solgte meg malingen og begge to sa at jeg skulle holde meg unna oljemaling. Det var det eneste og lufte godt.

Jeg malte når jeg var 20- 30 uker på vei.

Har desverre ingen nettsider å hennvise deg til i så fall er det bare å google litt.

Gjest yrild
Skrevet

Takk :-)

Jeg googler og googler !! Huff man vil jo ikke gjøre noe galt :-)

Klem

Skrevet

eg fekk klar beskjed om å ikkje male i det heile tatt når eg gjekk gravid sist gang... til tross for at den var vannbasert

Gjest yrild
Skrevet

Huff ja... men jeg må egentlig male...og når jeg ikke engang vet om jeg er gravid, så føles det så dumt å "nekte"...

Skrevet

Mal du ! Bare husk vannbasert og god utlufting .

Skrevet

Bare å male,men ikke med olje

men vannbasert er ikke farlig!har malt rom under begge mine graviditeter:)

Skrevet

Heisann

Vi har malt med Flügger maling, den er ganske bra, koster litt mer, men det er det verdt :) Den er vannbasert og lukter omtrendt ingenting.

Holdt meg unna kvistlakken, den er ikke bra, ellers har jeg malt i vei, med god lufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...