balsam Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 hvor lang tid etterpå var du sånn någenlunde i form igjen?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Gikk noen mnd. Stvi og støl og lite bevegelig.
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Mine første 2 uker etterpå var et helvete uten like, men etter det ble jeg brått bra form. Så tror jeg fikk alt på en gang, men slapp unna med kort tid.
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Selv om jeg kom meg så fort var de 2 ukene så ille at jeg håper jeg aldri må ta ks igjen.
Loli Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg dro hjem fjerde dagen og da vaska jeg gulv:) Kom meg veldig fort, men husker når jeg gikk trilletur den förste uka at jeg var litt öm i magen....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Ble jo bedre og bedre da, men var vel etter kanskje 4 mnd at jeg følte at formen var helt på plass og kroppen var som før.
ALIICE Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 De første 4 dagene var jeg litt sår i magen, og det var vondt å komme seg opp av senga. Etter en uke begynte jeg å gå tur! Så formen kom seg fort den! Gå forøvrig inn på ks debatten, der står det mange slike spm!
balsam Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 takk!! visste ikke det fantes en slik debatt...
Tia med 2 ♀ Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 tok ca en uke så var formen helt grei. var ikke 100% igjen men det er man vel ikke etter fødsel samme hva.
Nenya^juni2010 Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk infeksjon i såret, så gikk på antibiotika og med åpent sår i 5 uker.. Var stortsett sengeliggende.. Når såret ble sydd sammen igjen steg formen rimelig kjapt!
grå :) Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 vet du, det husker jeg faktisk ikke. eneste jeg husker er at jeg hadde vondt i såret helt til nr to kom ut (over to år) og når nr to kom så ble jeg kjempesyk. når jeg faktisk var på beina igjen... tja... var ute av sykehuset etter 3-4 uker med nr to, men hadde vondt lenge etter det. i allefall noen måneder(ikke alt i såret, men pga kset)
murmelmamma Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 jeg var oppe og gikk etter en liten uke....:-) jeg var i full fres etter KS...etter den vanlige fødselen derimot....JISES!! Men jeg var veldig heldig da...kjempeflinke leger som sydde...og sånn....
Gjest Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Var oppe å spratt etter en dag, meeeen så fikk jeg blodforgiftning 2 dagen, da låg jeg rett ut, men med litt smertestillende så var jeg vel i ganske grei form 1 uke etter ks.
dåsa06 Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 jeg var oppe samme dag, snuppa kom på morran, og jeg var oppe å pussa tenner og stelte meg etter 10 - 11 timer... Fin form, jordmødrene syns jeg skulle ta det med ro, men det var jo kjedelig;-) Var oppe og dusja på morran dagen etter, vaska hår og greide meg selv. Vondt i såret de første dagene, men fikk jo smertestillende. Etter en uke gikk jeg tur.
Lillesnuppis Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Jeg ble skrevet ut fra sykehiset etter 1 uke. Å uka etter var jeg i full vigør igjen. så med meg tok det bare 14 dager :-)
2 søte små:-) Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 Jeg var oppe å gikk etter 5-6 timer, men tok kanskje en drøy uke før jeg ikke hadde vondt på natta. (dvs når jeg var oppe å ammet etter å ha ligget stille i flere timer..)
Tøysetipp Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Det der er veldig individuelt. Jeg dro hjem etter 1 1/2 døgn på sykehuset. Den tredje dagen gikk jeg en kort tur. Det var ømt og sårt og reise seg opp en liten stund etterpå,men det må man også regne med. Jeg kom meg fort og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå