Gå til innhold

Han kommer ikke på do,noen gode råd??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 5 uker,han var på do om mandag ikke i går,og ikke i dag... Han krøster å krøster stakkar,men får d ikke til,har litt malt i melka hans men d hjelper ikke,prøvde m en bløt Qtips au i rompa hans men d hjalp ikke... Er d farlig når han ikke kommer seg på do på ett par dager???? Noen råd????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får han bare morsmelk? Isåfall tror jeg ikke det er farlg om det går noen dager. Hvis han er plaget ken du kanskje prøve sviskemos???

Skrevet

Nei det er ikke farlig, bare litt vondt for den lille skulle jeg tro. Hva med å gi mere ren malt? evt bare blande det litt ut med mm/mme (så det ikke blir så klissete) og gi m skje el sprøyte.Det pleier å funke på vår lille snuppe...eller bare øke maltmengden i melka. Noen trenger mer enn andre. Evt. sviskesaft, men det har jeg ikke prøvd selv,men det skal vist og funke bra.

Skrevet

uff det er ikke godt det der...

det kan jo være luftsmerter da?

jeg ville prøvd litt til med en qtip jeg da om han virkelig plages av det.... smør den med vaselin og ta den et par cm opp i rumpa og masser lukkemuskelen litt. det skal komme ganske fort egentlig. men du må lissom stimulere tarmen og muskelen. gjør det en gang til du. og masser forsiktig. og kommer det fremdeles ingenting og han plages veldig kan du ringe legevakta for andre råd;)

etter dette kan du ha en halv teskje malt i hver flaske sånn at du forebygger. for mye malt kan få motsatt virkning. anbefalt mengde per dag er 3tskjeer.

Skrevet

Sviskemos,og sviskesaft kan han ha d da når han bare er 5 uker? Hen får e dette da?? Ja bare ren malt som e skal gi han???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...