Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 MÅ man ha det? Eller er det bare en ting de har kommet opp med for og tjene penger? Altså, vi skal jo som kjent til spania om 2 uker, trenger jeg sånn på minstemann på 7 mnd??
Mayken Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Det vet jeg faktisk ikke. Men vi skal til syden i mai med ei lita som da er nesten 18 mnd. Tenkte at det kunne være greit med en uv-drakt, så slipper jeg å sloss med henne for å få smurt på solkrem til en hver tid. Da er det bare ansiktet, legger og armer jeg trenger å konsentrere meg om.
Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Øh, nei. hehe. Jeg haaaater alt sånt utstyrsgreier jeg da, og går nok glipp av veldig mye praktiske ting fordi jeg er så forutintatt. Tror du klarer deg med solkrem jeg.
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Neida du må ikke ha det. Har vært i syden uten, og det er bare å smøre godt. Men nå som vi tilbringer våren og sommeren i et land med mye mer sol enn i Norge har jeg kjøpt en til lillegutt og elsker den. Er så kjekt å spontant kunne ta en kjapp tur ut i bassenget eller på stranden og bare måtte smøre noen få områder. Dessuten er den svalende når det er stekende sol, og varmer den delen som er over vannet når det er kjøligere eller blåser litt.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Må innrømme at jeg aldri har tenkt over at det er noe man MÅ ha.... Jeg bruker god solkrem (med block og høy faktor), caps og solbriller dersom det er nødvendig på småen... Når det er sol og varmt er det jo ikke behagelig for oss å gå med klær på, og vi tåler varmen bedre enn de små... Mulig jeg får hets for dette, men det får heller være...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Altså, jeg skjønner de som bruker det på "umulige unger", som ikke vil smøres, eller som ikke sitter i ro under en parasoll, men minstemann krabber jo ikke engang, så han blir jo til og være der hvor vi setter han, da gjerne i skyggen.. må da holde med solfaktor 40 da?
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 Da holder det med smøring spør du meg. Det er noe annet med de som løper rundt selv, eller som bader masse.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Så egentlig burde jeg hatt det til 3.5åringen?? Hmm...
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 UV-drakt kan ikke sammenlignes med å gå med vanlige klær bare så det er sakt.
sveis Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Er ikke noe man må ha. Men jeg er veldig glad for at vi hadde til våre to da vi var i syden i vinter. Men så har begge to hatt tendenser til å få soleksem om sommeren hjemme. Det var vel hovedgrunnen til at vi kjøpte disse draktene. Var ikke antydning til det på denne turen. Brukte de selvsagt ikke hele tiden. Sol på kroppen må de jo få også da.
It's all about me Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Ja h*n hadde jeg kjøpt til. Tror ikke dere vil angre. Jeg er så langt ifra hysterisk når det kommer til å la de få sol på kroppen som det er mulig å bli, men det er snakk om å gjøre ting enklest og mest behagelig for alle parter. Vi har kjøpt så lillegutt skal forbinde sol og bading med kos, og ikke stress med smøring. Og han har aldri vært en vrien gutt å smøre engang. Dessuten har han nå lært seg at når den kommer på er det bading på gang, og når vi tar den av er det slutt og han må gå til håndklemonsteret, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå