Gå til innhold

utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er forlover for ei venninne og må så smått begynne å planlegge utdrikningslaget hennes i begynnelsen av sommeren.. noen som har noen gode tips for hva vi kan gjøre? ønsker et morsomt og koselig utdrikningslag.. har blant annet SPA-behandling i tankene,men må jo ha noe med litt fart i og..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun veldig tøff og tar en utfordring? Fallskjermhopping eller paragliding eller noe sånt??:-)

Go-cart

Paintball

Helikoptertur

Er visst ikke så veldig kreativ i dag for det står helt stille når det gjelder ting med fart i....:-)

Ellers er jo spa og velvære som du har nevnt en veldig god ide, det hadde jeg satt pris på hvertfall...:-)

Skrevet

Jeg var med på et utdrikningslag som bruden måtte oppklare et mord:) Ho ble vekket med frokost av forlover. Fikk en hel kjeledress som det stod csi på. Og verktøy kasse med ting de bruker på csi. Også fikk ho beskjed om åsted. Der var det en bamse som var drept. Det var lagt litt hår der, og i veska lå det ting som var hint om hvem som var drept, det var en venninne og morderen var en kompis:) Ho måtte dra ett par steder til hvor ho fant spor om hvem morderen var og den drepte. Siste sporet var på en resturant og der var alle gjestene:) Ho hadde hvert bekymra for at det bare var ho og forlover på utdrikningslaget:) Der spiste vi en deilig lunsj.

Racerbil er det fart i.

Skrevet

Er hun musikalsk? Vi fik en venninne til å spille inn en sang på cd i et studio..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...